stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410072
  • 09 دی 1400 - 9:04
0
استاندار استان مرکزی:

بزودی موجی از مدیران انقلابی استان را فرا می گیرد

بزودی موجی از مدیران انقلابی استان را فرا می گیرد
مرکزی_ قلمنا_ استاندار استان مرکزی گفت: بزودی موجی از مدیران انقلابی استان را فرامی گیرد و تمام تلاشمان را می کنیم که مانع ورود مدیران نالایق شویم؛ اما امکان ندارد کسی انتخاب شود که همه روی آن اتفاق نظر داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فرزاد مخلص الائمه در نشست هم اندیشی مدیران رسانه، افزود: باید آرمان گرایی واقع بینانه را برای پیشرفت استان در نظر بگیریم، ضمن اینکه باید سکاندار باشیم و ادارات خودشان قایق خود را پارو بزنند و اگر آنها نتوانند قایقشان را پارو بزنند ما باید پاسخگو باشیم که هستیم و در حال پیگیری مسائل در استان نیز هستیم.

وی ابراز کرد: از رسانه ها تقاضا دارم با نگاه کارشناسی به مسائل نگاه کنند و آنها را بررسی کنند و مهم این است این مطالبه را انجام دهید و ما هم پیگیر خواهیم بود، هرچند بیش از ۶۰درصد اخبار و اطلاعات پیش از رسانه ها در فضای مجازی منتشر می شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: نباید مقاومتی در استان در برابر نقد باشد و نقد هم باید کارشناسی و منصفانه باشد و اخلاق رعایت شود و اخلاق هرجا در سیاست و رسانه وارد شود مشکلی پیش نمی آید نقد نباید مخرب باشد.

مخلص الائمه اظهار کرد: دولت یک ماشین در حال حرکت است و باید فعال باشد و به رفع مشکلات بپردازد. در حال حاضر بعضی از موارد را در استان دیده ایم که برخی از ادارات هنوز ساعت ۹ و ۱۰ صبح کار را شروع نکرده اند.

وی افزود: وضعیت شکننده ای به لحاظ سیاسی و اقتصادی در کشور داریم و اینها شرایط کار را بسیار سخت کرده و مطالبات مردم عمدتا سطحش نازل به مسائل معیشتی شده است و الان بیکار غیر ماهر زیاد داریم که مهارتی ندارند و این موضوع کشوری است.

استاندار مرکزی یادآور شد: هنوز کار روی آن غلتک لازم در استان نیفتاده و لازم بود کمی شکل بگیرد وضعیت دستگاه های اجرایی استان و طرح هایی که در حال شکل دادن هستیم به نقطه ای برسد که در موردش بتوان صحبت کرد؛ پس در فرصت مقتضی بصورت مستقل در خدمت رسانه های استان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: بسیاری از نکاتی که از این ۱۱۷ نکته ای که امروز گفته شد را قبول دارم و هدف از این جلسه رساندن کارها به نتایج است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.