stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 410440
  • 11 دی 1400 - 22:28
2
فرمانده انتظامي شهرستان رزن خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رزن 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رزن 
همدان- قلمنا- فرمانده انتظامي شهرستان رزن از دستگيري 2 سارق و 3 خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد. 
قلم | qalamna.ir :

قلم، سرهنگ مظاهر علیجانی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان رزن با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و حاکمیت امنیت پایدار، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از امکانات را اجرا کردند
وی ادامه داد: در اجرای این طرح، ۲ سارق اماکن خصوصی و ۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائیی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: در این ماموریت، ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات که باعث سلب آسایش عمومی شده بودند نیز توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.
سرهنگ علیجانی در پایان با بیان این که امروزه مصرف موادمخدر به ‌عنوان یکی از معضلات و تهدیدات، ضمن این که مواد مخدر تاثیرات منفی فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس اعتقاد دارد ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه با مقابله امکان پذیر نیست، از همین‌رو رویکرد پلیس در حوزه موادمخدر رویکرد اجتماعی است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.