stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 419096
  • 15 بهمن 1400 - 22:27
1
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

بزرگترین دشمنان انقلاب هم به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند

بزرگترین دشمنان انقلاب هم به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند
کرمانشاه - قلمنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های قابل ملاحضه کشورمان در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمنان درجه یک انقلاب هم به این پیشرفت‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» در سخنزانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پیشرفت های جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه با دوران قبل از آن نیست چرا که کارهایی انجام شده و اقداماتی صورت گرفته که پیش از آن انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه استقلال و حس خودباوری یکی از مهمترین اتفافات انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود، افزود: ما در دوران حکومت پهلوی آنچنان به غرب وابسته بودیم که با آغاز جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار هم از خود نداشتیم.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: اما امروز و به برکت انقلاب اسلامی و صلابت نیروهای مسلح شرایط به گونه ایست که رهبر معظم انقلاب به صراحت خطاب به دشمنان می فرمایند اگر یک موشک بزنید ۱۰ موشک دریافت خواهید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: این فرمایش رهبر انقلاب پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به خوبی تعبیر شد تا جایی که پایگاه عین الاسد آمریکا در کشور عراق توسط موشک های ایرانی بمباران شد و خسارت های فراوانی وارد کرد اما آن ها جرائت کوچکترین واکنشی نداشتند.

وی یکی از محورهای اقتدار جمهوری اسلامی را حضور قدرتمندانه در عرصه موشکی و پهبادی اعلام کرد و گفت: کشورمان به مرحله ای از توانمندی و اقتدار در این زمینه رسیده که پدر صنعت موشکی رژیم صهونیستی به اقتدار و صلابت این صنعت در جمهوری اسلامی رسما اعتراف کرده است.

حجت الاسلام جلیلیان در پایان با اشاره به مانور تبلیغاتی دشمنان برای ناکارآمدجلوه دادن انقلاب و مایوس کردن مردم و جوانان، افزود: امروز جهاد تبیین بر همه واجب است، باید مواهب انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف مردم بازگو کرده و اجازه ندهیم دشمنان حقایق موجود را وارونه جلوه دهند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.