stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 419265
  • 16 بهمن 1400 - 12:45
0
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

شناسایی و انهدام باند۴ نفره سارقان منزل در هرمزگان

شناسایی و انهدام باند۴ نفره سارقان منزل در هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-با تلاش همه جانبه کاراگاهان پلیس آگاهی هرمزگان یک باند 4 نفره سارقان منزل شناسایی و دستگیر شدند.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در محلات مرفه نشین بندرعباس و متواری شدن سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن تعامل صورت گرفته با سایر استانها و اشراف اطلاعاتی توسط کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد باندی از سارقان حرفه ای در یکی ازایست و بازرسی های یزد دستگیر و از آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شده سپس سارقین حرفه ای که سرقت های مشابه در دیگر استان های کشور داشته اند توسط کارآگاهان این پلیس مورد پالایش اطلاعاتی قرار گرفته و حضور آنان به شهرستان بندرعباس مسجل گردید.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با هماهنگی قضایی متهمان به استان هرمزگان انتقال ودر بازجویی های اولیه ابتدا منکر انجام سرقت شدند که پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیسی موجود لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۵ فقره سرقت عمدتا منازل آپارتمانی تک واحدی در شهرستان بندرعباس معترف شدند.

 سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه دستگیری مالخران اموال مسروقه ویکی دیگر از سارقان متواری در دستور کار قراردارد، خاطر نشان کرد : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در اجرای احکام قضائی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت ، از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی ، هنجار شکنی و موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.