stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 419356
  • 16 بهمن 1400 - 17:21
1
استاندار:

موانع بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در کرمانشاه برداشته می‌شود

موانع بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در کرمانشاه برداشته می‌شود
کرمانشاه - قلمنا - استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید هیچ مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان ایجاد شود از فعالان این بخش برای سرمایه‌گذاری در استان دعوت کرد و گفت: هرگونه مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان را بر می‌داریم.
قلم | qalamna.ir :

«بهمن امیری‌مقدم» روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های بیمارستان بیستون کرمانشاه با تاکید بر اینکه بنابراین است که حرف و شعار ندهیم و عمل کنیم، افزود: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در عمل حامی و پشتیبان بخش خصوصی است و از سرمایه‌گذاری این بخش در استان استقبال می‌کند.

وی گفت: برای عبور از بحران بیکاری در استان کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم و از فعالان این بخش می‌خواهیم که وارد میدان شوند و در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به دولت و مردم استان کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه زمانی مرکزیت غرب کشور را داشت، گفت: به واسطه مشکلاتی از قبیل جنگ تحمیلی و حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه از روند توسعه کشور عقب افتاد که باید تلاش کنیم این عقب افتادگی ها جبران شود.

امیری‌مقدم از سرمایه‌گذاری مجموعه بیمارستان بیستون در استان قدردانی کرد و آن را نمونه عینیت بخشیدن به مرکزیت استان در غرب کشور دانست و از مسوولان این بیمارستان خواست در بخش های مرتبط با حوزه سلامت سرمایه گذاری بیشتری کنند.

وی به افتتاح ۲ پروژه بیمارستان بیستون با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌‍‌گذاری و اشتغال پایدار ۴۵ نفر نیز اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مسوولان بیمارستان بیستون سرمایه گذاری های بیشتری انجام دهند و در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان تلاش بیشتری کنند.

رئیس بیمارستان بیستون نیز در این جلسه خواستار حمایت بیشتر دولت از بخش خصوصی شد و گفت: سرمایه گذاری های خوبی در این بیمارستان در سال های اخیر انجام شده و آمادگی سرمایه گذاری های بیشتری را نیز داریم.

«شهرام شجاعی» با بیان اینکه ۱۷ اتاق عمل در مجموع در بیمارستان بیستون اکنون فعال است، افزود: بخش های توسعه ای دیگری نیز در شرف افتتاح و بهره برداری است و برای گسترش سطح خدمات نیازمند حمایت بیشتر دولت هستیم.

او بیمارستان بیستون را یکی از مراکز درمانی پیشرفته در حوزه گردشگری سلامت دانست و توضیح داد که اکنون تمام تخصص ها و فوق تخصص ها در این بیمارستان فعال است و آمادگی داریم با تمام امکانات در خدمت توسعه استان باشیم.

بیمارستان تخصصی بیستون بزرگترین بیمارستان خصوصی کرمانشاه سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲ هکتار شروع به فعالیت کرده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.