stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 419606
  • 17 بهمن 1400 - 13:36
1

پست ۶۳ کیلو ولت هرسین به بهره‌برداری رسید

پست ۶۳ کیلو ولت هرسین به بهره‌برداری رسید
کرمانشاه - قلمنا - پست سویچینگ ۶۳ کیلو ولت شهرستان هرسین همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید و وارد مدار تولید شد.
قلم | qalamna.ir :

برای احداث این طرح بیش‌ از ۳۱ میلیارد تومان هزینه‌شده است و هدف از اجرای آن تامین برق مطمئن و پایدار صنایع منطقه هرسین از جمله شرکت ذوب‌آهن بیستون و دیگر صنایع و متقاضیان در راستای اشتغال‌زایی بیشتر و ایجاد زیرساخت برای تامین برق مشترکان در آینده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمانشاه روز یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از پست سویچینگ ۶۳ کیلوولت هرسین گفت: ما اکنون هر سرمایه‌گذاری در حوزه های تولیدی و صنعتی که خواهان استفاده از برق در شهرستان هرسین باشد، هیچ مشکلی برای تامین برق آن نخواهیم داشت.
اسدی افزود: با اقداماتی که صورت‌گرفته اکنون تا سال ۱۴۰۷ تمام نیازهای برق استان کرمانشاه تامین شده‌ است.
او اظهار کرد: طراحی و تامین تجهیزات این طرح توسط مشاورین داخلی انجام‌شده در حالیکه تا پیش‌ از انقلاب تمام تجهیزات اقدامات مربوط به این‌گونه طرح‌ها از خارج تامین می‌شد.

استاندار کرمانشاه: باید به‌جای شعار دادن برای مردم کار کنیم
استاندار کرمانشاه در این مراسم با تاکید براینکه دیگر شعار دادن کافی است، گفت: باید برای مردم کار کنیم و تمام ظرفیت‌های استان را با همکاری مردم به کار بگیریم تا از مشکلات استان بویژه بیکاری کاسته شود.

«بهمن امیری مقدم» اظهار کرد: طبق اعلام برق منطقه‌ای پس از این‌ هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در استان سرمایه‌گذاری کند و نیازمند برق باشد، کاملا آماده‌ایم که برق مورد نیاز او را تامین کنیم ضمن اینکه تمام واحدهای صنعتی شهرستان هرسین و استان مشکلی از نظر تامین برق ندارند.
وی همچنین با بیان اینکه دیگر موضوعی به اسم کلنگ‌زنی نداریم، اضافه کرد: ابتدا شروع به کار طرح‌ها را خواهیم داشت و در پایان تحویل آن به مردم، بنابراین کارهای نمایشی انجام نخواهیم داد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به هفت طرحی که در شهرستان هرسین آغاز شده یا به بهره‌برداری رسیدند، گفت: برای احداث این طرح‌ها حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه‌ شده یا خواهد شد که ۶ طرح امروز به بهره‌برداری رسید و احداث یک طرح هم آغاز شد.
امیری مقدم با اشاره به مشکلات شهرستان هرسین یادآور شد: این شهرستان حدود هفت هزار نفر بیکار دارد که یک واقعیت تلخ و ناراحت‌ کننده است زیرا با توجه به این همه ظرفیت هرگز شایسته نیست که این اندازه از بیکار در شهرستان وجود داشته باشد.
او با بیان اینکه بدنبال شعار دادن نیستم، تاکید کرد: دیگر شعار دادن بس است و باید برای مردم کار کرد و آنان را از مشکلات نجات داد که در این‌ راستا باید تمام ظرفیت‌های هرسین و استان کرمانشاه با همکاری مردم برای رفع مشکلات بکار گرفته شود.
امیری‌مقدم همچنین از فرماندار شهرستان هرسین خواست که از تمام سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی برای حضور در شهرستان و اشتغال‌زایی دعوت کند و نیازهای آنان را مرتفع سازد.
او در عین‌ حال اظهار کرد: از تمام سرمایه‌گذاران عزیز کرمانشاهی دعوت خواهیم کرد تا در استان حضور پیدا کرده و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند و در این زمینه هر گونه مشکل و مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری وجود داشته باشد، بر طرف خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه گفت: دنبال زیر سوال بردن کسی نیستم اما حتما بیشتر از این می‌شد کار کرد و با همکاری و مشارکت مردم مشکلات بیشتری را برطرف کرد.
به گفته وی، استان کرمانشاه ظرفیت‌های متعدد و بالایی دارد و در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری باید تمام توان را برای شکوفا کردن این ظرفیت‌ها به کار بگیریم.
امیری‌مقدم همچنین با اشاره به وجود صنایع متعدد در شهرستان هرسین افزود: مردم هرسین باید از این‌ همه کارخانه و صنایع شهرستان سهم داشته باشند و معادن هم باید سهم مردم و آبادانی شهرستان را ببینند.

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی هفت پروژه آب‌رسانی به شهر و روستاهای شهرستان هرسین نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه ساکنان ۱۴ روستای شهرستان هرسین در قالب ۲ هزار و ۴۸۹ خانوار و ۹ هزار و ۶۲۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد پروژه را ۱۹۷ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این پروژه ها ۴۶ نفر مشغول به کار می‌شوند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.