stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 420160
  • 19 بهمن 1400 - 12:08
0
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی برنامه‌های دهه فجر دفتر امور زنان کرمانشاه است

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی برنامه‌های دهه فجر دفتر امور زنان کرمانشاه است
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه تشریح و تببین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای نقش زنان در انقلاب اسلامی و تحکیم بنیان خانواده را محور اصلی برنامه‌های دهه فجر دفتر امور زنان و خانواده در این استان اعلام کرد.
قلم | qalamna.ir :

«زهره رستمی»

    با تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، یکی از برنامه‌های مهم در دست اجرای این دفتر را اجرای سلسله برنامه‌های «مدرسه انقلاب» با هم افزایی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس دخترانه با محوریت تبیین گام دوم انقلاب دانست.

    او اجرای برنامه روایتگری انقلاب برای سه نسل مادر بزرگ، مادر و کودک و همچنین پدربزرگ، پدر و کودک، نمایشنامه خوانی با موضوع دهه فجر ویژه نوجوانان و بزرگسالان، تجلیل از مادران منتظر شهدای جاوید الاثر، برگزاری مسابقات ورزشی، خاطره نویسی و دیدار با خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های ایام فجر پیروزی انقلاب اسلامی امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه اعلام کرد.

    رستمی همچنین از افتتاح کلینیک استعدادیابی «داک» با همکاری مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان ایده‌های خلاقانه ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال خبر داد و گفت: در این ایام همچنین نمایشگاه تولیدات محصولات خانگی و صنایع دستی، کنفرانس کشوری با حضور بانوان امدادگر در سرسرای کمیته امداد امام (ره) و همچنین نشست‌ها و کارگاه‌هایی آموزشی در زمینه مسایل و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

    دیدار با مادران و همسران شهدا یکی از مهمترین برنامه‌های روز زن در کرمانشاه

    مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن این دفتر افزود: دیدار با خانواده شهدا از جمله مادر شهیدان علی احمد و مراد رحمانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، همچنین دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مهدی نوروزی و شهید سلامت دکتر محمدرضا سمیعی از مهترین برنامه‌های این دفتر به مناسبت روز زن بود زیرا ما هرچه که داریم از برکت خون شهدا است.

    رستمی با بیان اینکه دفتر امور زنان و خانواده با هم افزایی معاونت امور زنان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در این ایام نزدیک به ۲۰۰ برنامه مختلف برگزار کرده است. اظهار کرد: افتتاح و راه اندازی کارگاه چینی و سرامیک بانوی کارآفرین ویدا محمدی با اشتغالزایی ۱۲ نفر در شهرک صنعتی بیستون همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و قدردانی و تجلیل از بانوان کارآفرین موفق استان و همچنین بانوان شاغل به مناسبت روز زن را نیز برگزار کردیم.

    او در ادامه با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و استقامات در استان و تجلیل از مادران و همسران شهدا، از هم افزایی بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: راه اندازی پویش اهدای خون، دیدار از مراکز نگهداری سالمندان، برگزاری مسابقه خوش نویسی، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده با محوریت تعامل و گفت و گو در خانواده در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های روز زن بود.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.