stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 42107
  • 16 فروردین 1399 - 12:20
3

سریال هم گناه جذاب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در روزهای قرنطینه

سریال هم گناه از سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که این روزها در این شبکه پخش می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

بنابر اعلام سبزپندار، هم گناه داستان یک خانواده به نام صبوری است و در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

سریال هم گناه چه روزهایی منتشر می‌شود و چند قسمت است؟

این سریال در ۲۴ قسمت  حدودا ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است شروع پخش این سریال ۶ اسفند ۱۳۹۸ بوده است و هر هفته دوشنبه قسمت جدید آن منتشر می‌شود و امکان دانلود سریال هم گناه از رسانه‌ های پخش مجاز فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی از جمله سبزپندار فراهم می‌باشد.

بازیگران این سریال عبارتند از: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی ، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، مسعود رایگان، رویا تیموریان ، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی و سوگل خلیق.

سریال هم گناه از سریال‌های جذاب و دیدنی است که در اواخر سال ۱۳۹۸ پخشش را آغاز کرده است. سالی که با «هیولا» فضای طنزی را برای شبکه نمایش خانگی به ارمغان آورد و با سریال‌های عاشقانه مثل مانکن و سریال دل ادامه پیدا کرد و سپس درامی خانوادگی و پربازیگر را در روزهای پایانی عرضه کرد تا فضای فعلی را برای مخاطبان نمایش خانگی به کلی تغییر دهد. «هم گناه» در بین سریال‌های ایرانی، تلویزیونی و نمایش خانگی درخشیده و توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب می‌کند؛ چراکه ستاره‌های سینما و تئاتر و تلویزیون، با این درام خانوادگی همراه شده‌اند و داستانی جذاب و تحسین برانگیز در پشت این نام وجود دارد. داستانی پررمز و راز و نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز.

 سریال‌سازی مصطفی کیایی، نشان از پختگی این کارگردان و رسیدن به دوران جدیدی از کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.  کیایی را بیشتر با آثار اجتماعی‌اش می‌شناسیم و جوایزی که او با همین آثار از جشنواره های مختلف کسب کرده است؛ او به‌تازگی فیلم پرفروش «مطرب» را اکران و رکورد فروش کمدی سینما را جابه‌جا کرده است. این بار مصطفی کیایی، برای اولین بار، یک سریال ۲۴ قسمتی را کارگردانی کرده و شبکه نمایش خانگی را برای انتشار آن انتخاب کرده است؛ تا نشان دهد آشنایی با مخاطبی که در همه دوران کاری‌اش پیدا کرده حالا در مسیر آرام و متفاوت سریال «هم گناه» ادامه پیدا خواهد کرد.

پرویز پرستویی از بازیگران پرطرفدار و پیشکسوت کشورمان از بازیگران اصلی این سریال است که برای اولین بار نقش آفرینی در یک سریال نمایش خانگی را پذیرفته است و مخاطبان این شبکه به تماشای اثر ایشان خواهند پرداخت.

خلاصه داستان سریال هم گناه

در خلاصه داستان هم گناه آمده است: خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند….

کل ماجرای سریال بر محور شخصیت اصلی یعنی فریبرز صبوری می‌چرخد؛ یک پلیس-کاراگاه با گریم آل پاچینویی. او متعلق به خاندانِ طول و طویل صبوری‌ها است که فریده با بازیِ خوب رویا تیموریان تک‌خواهرِ او و فرید(مسعود رایگان) و فرهاد(مهدی پاکدل) برادرانش هستند. اینطور که به نظر می‌آید همگی به سبک سریال قدیمی‌ترِ همسایه‌ها، در یک ساختمان واحد زندگی می‌کنند که این ایده کار تصویربرداری را راحت‌تر کرده است. اگرچه همچنان مشکلات وجود دارند.

 پرویز پرستویی این بار در نقش «فریبرز صبوری»، مرد بزرگ خانواده صبوری است که رازهای گذشته‌اش، شرایط زندگی همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خانواده بزرگ صبوری به شغل آبا و اجدادی‌شان یعنی فروش گل و گیاه مشغول‌اند و شرکت بزرگ صادرات و واردات آن‌ها تمام اعضای خانواده را درگیر کرده است. صبوری‌ها اما، هرکدام داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارند؛ گذشته خانواده صبوری با فرید، فریده، فریبرز و فرهاد همراه است و زندگی امروزی را می‌سازد که در سریال «هم گناه» از آن‌ها می‌بینیم.

محسن کیایی برادر مصطفی هم علاوه بر ایفای نقش آرمان صبوری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کاراکترهای سریال «هم گناه» ، به‌طور مشترک با علی کوچکی فیلمنامه این سریال را نوشته است؛ این تسلط کافی او بر فیلمنامه در کنار کارگردانی برادرش، یک وزنه سنگین و موثر در این پروژه محسوب می‌شود. این نقاط قوت، در کنار بازیگران مطرح «هم گناه» همه‌چیز را آماده کرده‌اند تا شاهد اثر ماندگار دیگری در شبکه نمایش خانگی باشیم.

یکی دیگر از نکات جدید در این سریال نقش آفرینی پسر آقای پرستویی در نقش جوانی‌های فریبرز صبوری است، بهروز پرستویی که در این سریال اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرده است.

به طور کلی سریال هم‌گناه با عنوانی جالب ، در مقایسه با دیگر سریال‌های شبکه‌ی خانگی شروع بهتری دارد چرا که با ایجاد رابطه حسی مناسب در قسمت های ابتدایی و برخی از سکانس‌ها نظیر ملاقات فریبرز و پسرش بعد از سال های طولانی، توانسته است توجه مخاطبان را جلب کند.

همچنین عوامل ساخت این سریال عبارتند از: موسیقی متن:آرمان موسی پور، آهنگ پایان:علیرضا قربانی، تهیه‌کننده: مصطفی کیایی، تدوین‌گر:نیما جعفری، فیلم‌برداری: حسین جلیلی نویسنده: محسن کیایی، علی کوچکی بر اساس طرحی از چیترا نادری، کارگردان: مصطفی کیایی.

تیتراژ پایانی این سریال توسط علیرضا قربانی، خواننده پر آوازه و محبوب سنتی کشورمان خوانده شده است. شعر این قطعه توسط حسین غیاثی سروده شده و آهنگسازی آن کاری است از علیرضا افکاری.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این سریال را در سبزپندار مشاهده کنید و خودتان نیز نظرتان را درباره این سریال با مخاطبین به اشتراک بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.