stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 421567
  • 24 بهمن 1400 - 12:34
0
نماینده مردم کرمانشاه:

نمایندگان مجلس برای تامین اعتبارات نهضت ملی مسکن در کشور مصمم هستند

نمایندگان مجلس برای تامین اعتبارات نهضت ملی مسکن در کشور مصمم هستند
کرمانشاه - قلمنا - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای تامین اعتبار مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن بکار گرفته و برای تحقق این طرح مهم، مصمم هستند.
قلم | qalamna.ir :

«ابراهیم عزیزی» روز یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی ۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت مسکن در شهرک دولت‌آباد شهر کرمانشاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: احداث مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم بر اساس اصل چهل و سوم قانون اساسی است و دولت مردمی ساخت مسکن را نصب‌العین خود قرار داده و وزیر راه و شهرسازی نیز تمام همت خود را برای به سامان رساندن طرح نهضت ملی مسکن بکار گرفته‌ و کار را به‌خوبی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید در مجلس شورای اسلامی افزود: این قانون تمام لوازم مورد نیاز برای ساخت مسکن در کشور را در نظر گرفته‌ و نمایندگان مردم در مجلس نیز از این طرح به خوبی دفاع می‌کنند.

این نماینده مجلس ضمن تقدیر از مشارکت بنیاد مستضعفان برای اهدای ۴۷ هکتار زمین به طرح نهضت ملی در استان کرمانشاه یادآور شد: استاندار کرمانشاه نیز با تمام توان در وسط میدان است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این طرح و خانه دار شدن افراد نیازمند و کم بضاعت باشیم.

عزیزی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در وسط میدان حاضر شوند و در به ثمر رسیدن این طرح همکاری و مشارکت کنند.

رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی بخش زیادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شده و امیدواریم طی چهار سال آینده چهار میلیون مسکن به ایرانیان تحویل شود.

وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان صبح یکشنبه در سفری یک روزه وارد کرمانشاه شدند و ابتدا در جلسه شورای مسکن استان شرکت کردند و سپس عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد مسکن با حضور آنها آغاز شد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.