stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 421674
  • 24 بهمن 1400 - 19:00
2
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان هشدار داد؛

پیامک‌های جعلی «شکوائیه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری

پیامک‌های جعلی «شکوائیه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری
همدان- قلمنا- مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: پیامک‌های جعلی با موضوع «شکوائیه علیه شما»، شگرد جدید کلاهبرداری است و شهروندان باید نسبت به این موضوع دقت کنند.
قلم | qalamna.ir :
قلم، حسین عسگری با بیان اینکه تمامی اوراق قضائی و پیامک‌های مربوطه به پرونده‌های قضائی اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه قضائی ADLIRAN قابل رؤیت است، گفت: حسب گزارش‌های واصله، عده‌ای از مجرمین و متخلفین با استفاده از شماره تلفن همراه اشخاص مبادرت به ارسال پیامک با موضوع «شکوائیه علیه شما» برای شهروندان می‌کنند.

وی ضمن هشدار به شهروندان در این زمینه گفت: به تمامی شهروندان محترم توصیه می‌شود که مراقب ترفندهای جدید مجرمین بوده و از ارسال اطلاعات و نشر آن امتناع کنند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق سامانه قضائی فقط بر سرشماره ADLIRAN است و هرگز برای ارسال پیامک قضائی از شماره سیم کارت شخصی استفاده نمی‌شود.

عسگری در این خصوص تاکید کرد: بخشی از این پیامک‌های ارسالی با سیم کارت شخصی با شیطنت به قصد آزار شهروندان و بخش دیگر در جهت کلاهبرداری‌های اینترنتی صورت می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.