stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 422314
  • 27 بهمن 1400 - 14:15
1

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان معارفه شد

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان معارفه شد
هرمزگان/ قلمنا-مجتبی معین وزیری ، مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان شد.
قلم | qalamna.ir :

با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلیلی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان مراسم تودیع هادی ابراهیمی مدیرکل سابق و معارفه مجتبی معین وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم اظهارداشت: خداوند را شاکرم که باری دیگر توفیق خدمت به مردم هرمزگان نصیبم شد و از اعتماد مقام عالی وزارت، استاندار هرمزگان، نمایندگان و امام جمعه به بنده سپاسگزار هستم‌.

مجتبی معین‌وزیری افزود: از همکاران اداره کار توقع دارم جهادگرانه در خدمت جامعه و مردم باشند و از همه ظرفیت ها برای رونق بخشیدن به وضعیت اقتصادی استان که زیبنده مردم شریف هرمزگان نیست استفاده کنیم چرا که به هیچ عنوان زیبنده هرمزگان نیست که رتبه اول بیکاری را داشته‌باشیم و بایست برای حل این مشکل تلاش کنیم.

وی بیان‌کرد: از دکتر ابراهیمی می‌خواهم ما را تنها نگذارند تا بتوانیم از تجارب ایشان استفاده کنیم و اگر در منصب بالاتری نیز مورد استفاده قرار گرفتند حتما ما را یاری کنند.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: کسانی که مخالف انتصاب بنده بودند خواهش می‌کنم اگر ذره‌ای دوستدار انقلاب هستند دست مرا بگیرند و من حتما دست آن‌ها را می‌فشارم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم را حل ‌کنیم.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم بیان‌کرد: بخشندگی برای مسئولین ما در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است و طبق بیان مرحوم علامه طباطبائی مهربانی با همه آفریده‌ها است و بخشندگی مهربانی، تکریم ارباب رجوع و پذیرش مسئولیت‌ها وظیفه‌ی ما مسئولین است.

جلیلی ادامه‌داد: مسئولیت‌ در نظام جمهوری اسلامی ایران مانند دوی امدادی است و وقتی یک نفر به مقصد خود رسید مسئولیت دویدن را باید به  نفر  بعد تحویل دهد تا او طی طریق کند.

وی بیان‌کرد: از عملکرد هرمزگان احساس رضایت می‌کنم و می‌خواهم خواهش کنم که افتخار حضور در هرمزگان را داشته‌باشیم چرا که هرمزگان لایق بهترین‌ها است و می‌شود با کنار هم بودن مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی تاکید‌کرد: در سیل اخیر همه کارها را مدیران اداره‌کار هرمزگان انجام دادند اما کار را به نام ما زدند و ما تمام تلاش خود را کردیم اما زحمت بی منت مسئولین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نشان داد که اهل خدمت صادقانه هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت ‌کار در استان قدرت فراوانی دارند و می‌توانند با تلاش‌های مضاعف مشکلات را با تصمیات خودشان رفع و رجوع کنند لذا از اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان می‌خواهیم مدیرکل جدید را نیز یاری کنند.

هادی ابراهیمی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم اظهارداشت: در زندگی هر انسانی روزهای خاصی است که در آن این فرصت داده می‌شود که برای دیگران کار کنیم و برای مردم مفید باشیم و بنده در مدت ۱۷ سال حضور در اداره کار و ۲ سال حضور مدیریت این استان همیشه سعی کرده‌ام که برای مردم مفید باشم و اگر نتوانم باری از دوششان بردارم باری نیز بر دوش آن‌ها نیافزایم.

وی افزود: شرایط اقتصادی سال‌های گذشته در کل کشور بسیار بد بود و کرونا هم وضعیت را به سمتی برد که بسیاری از بنگاه‌ها به فکر تعدیل نیرو بودند اما با کمک همکاران توانستیم کمترین چالش‌ها را در حوزه‌های کارگری استان داشته باشیم و در بخش تعاون هم کارها را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.