stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 42365
  • 16 فروردین 1399 - 16:54
2
فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرد:

رتبه اول استانی اسدآباد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

رتبه اول استانی اسدآباد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی
فرماندار شهرستان اسدآباد از کسب رتبه اول استاني شهرستان در اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسداباد، مجید درویشی در نشست با امام جمعه شهر و نماینده منتخب شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با همکاری خوب مردم اسدآباد در بحث پویش “در خانه می مانیم”، خوشبختانه بحث کرونا از ۲۷ اسفند ماه تاکنون روند ثابتی داشته است.

این مسئول با بیان این موضوع ادامه داد: قطعاً با ادامه و استمرار این مشارکت بیماری کرونا در شهرستان اسداباد، سیر نزولی به خود خواهد گرفت.

وی در ادامه از رتبه دوم دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از بین ۶۴ دانشکده سطح کشور در بحث غربالگری خبر داد و افزود: ۹۶.۵ درصد از جمعیت شهرستان اسدآباد از طریق تلفنی و سامانه غربالگری شده اند.

درویشی ضمن تقدیر از خدمات دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسداباد در بحث مقابله، جلوگیری و پیشگیری از کرونا، تصریح کرد: کلیه اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان در کنار دانشکده علوم پزشکی همکاری خوب و چشمگیری داشته اند.

فرماندار شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه با آغاز سال جدید و پیشبرد اهداف گسترده خودکفایی در امر تولید رهبر انقلاب اسلامی امسال را سال «جهش تولید» برای افزایش میزان استفاده از ظرفیت های داخلی نامگذاری کرده اند، گفت: کیفیت تولیدات داخلی به همت بنگاه ها و واحدهای تولیدی قطع به یقین موجب افزایش تقاضا و تمایل جامعه در استفاده از تولیدات داخلی بوده و این امر گام بلندی را در جهش و رونق تولید جامعه رقم خواهد زد.

درویشی با بیان اینکه باید به جهش تولید در تمامی بخش های جامعه توجه ویژه داشته باشیم، خاطر نشان کرد: تحقق و شکل گیری کامل شعار سال در جامعه علاوه بر شکوفایی اقتصادی با محوریت تولید ملی، از نقش موثری در اشتغال پایدار نیروی کار در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و کوچک برخوردار بوده و زمینه را برای رفاه اقتصادی و اجتماعی شهروندان فراهم خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.