stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 426437
  • 15 اسفند 1400 - 22:23
2
سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس:

دفاتر تسهیلگری محلات در شناسایی بیشتر کارآفرینان صنایع دستی و مشاغل خانگی موثر هستند

دفاتر تسهیلگری محلات در شناسایی بیشتر کارآفرینان صنایع دستی و مشاغل خانگی موثر هستند
هرمزگان/ قلمنا- سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با حضور در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ( آیت الله غفاری - فرودگاه قدیم ) با خانم بندری مدیر این‌ دفتر دیدار و گفتگو کرد.
قلم | qalamna.ir :

مسلم عاشوری در این دیدار گفت: دفاتر تسهیلگری در سطح محلات دارای ظرفیت های متعددی هستند و با ارتباط مستقیم و نزدیکی که با اهالی محلات دارند می توانند در شناسایی بیشتر کارآفرینان صنایع دستی و مشاغل خانگی به مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس کمک کنند.

وی افزود: مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس از هرگونه کار خلاقانه در زمینه صنایع دستی،  مشاغل خانگی ، هنرهای سنتی و سایر کارهایی است که جنبه خلاقانه داشته باشد ،استقبال و حمایت می‌نماید .

سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس بیان کرد: کارآفرینان حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی می توانند محصولات خود را با حضور در بازارچه روزهای پنجشنبه پشت فرمانداری بندرعباس ( نیم دایره ) عرضه نمایند.

عاشوری در پایان عنوان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، نمایشگاه عیدانه شهرخلاق را از مورخ ۲۶ اسفند تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در محل پارک غدیر زیر پرچم برگزار می کند که فرصت مناسبی است تا کارآفرینان این حوزه توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.