stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 426634
  • 16 اسفند 1400 - 14:45
1
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

عدم تمایل به فعالیت مسافربرهای شخصی و عمومی در مسیرهای فرعی بندرعباس

عدم تمایل به فعالیت مسافربرهای شخصی و عمومی در مسیرهای فرعی بندرعباس
هرمزگان/قلمنا-رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، گفت: با توجه به اعلام و فراخوان جذب مسافربرهای شخصی برای مسیرهای فرعی، اما استقبالی از سوی دارندگان این خودروها صورت نگرفته است.
قلم | qalamna.ir :

عمار زاهدی، با بیان اینکه توسعه ناوگان تاکسیرانی مربوط به بخش خصوصی بوده، خاطر نشان کرد: متاسفانه طی چند سال گذشته طرح نوسازی و گسترش تاکسی نداشتیم، بلکه شاهد   کاهش و فرسودگی ناوگان فعال نیز هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به درآمد حداقلی فعالین عرصه حمل و نقل عمومی درون شهری خصوصا تاکسیرانان محترم و شرایط اب و هوایی خاص در بندرعباس تعداد این خودروها حتی در مسیر های اصلی نیز کاسته شده است.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گفت: قبلا خطوط فرعی با مسافربرهای شخصی ساماندهی شده پوشش داده میشد، که از زمان حذف سوخت این خودروها، رانندگان تمایلی برای جابجایی مسافر نداشتند.

وی افزود: از طرفی یکی از دلایل غیر قابل انکار برای عدم استقبال رانندگان کمبود مسافر در خطوط فرعی، طول مسیر کم اما پر ترافیک و پایین بودن نرخ جابجایی معین شده در این مسیرها بوده است.

زاهدی اظهار کرد: این سازمان حتی در برهه ای زمان و با مشورت بزرگان محلات خواستیم که جوانان و اشخاصی که دارای خودرو هستند تحت عنوان مسافربر ساکنان محله خود را جابجا کنند.

وی ادامه داد: این سازمان در حال حاضر نیز از تمامی مالکان خودروها اعم از بانوان و آقایان که علاقمند به مسافرکشی هستند تقاضا می‌کند با مراجعه به سازمان و اخذ مجوزات لازم فعالیت خود را در مسیر مورد نظر خودشان آغاز کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.