stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 426769
  • 17 اسفند 1400 - 12:10
1

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان منصوب شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان منصوب شد
هرمزگان/ قلمنا-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با بیان توانمندی های مسعود رمضانپور ، وی را به عنوان سرپرست معاونت تازه تاسیس توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان منصوب کرد.
قلم | qalamna.ir :

عباس مویدی  در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان هرمزگان ، به ایجاد معاونت جدید در سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون تمرکز وظایف جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به انتزاع وظایف توزیع و نظارت بر بازار محصولات اساسی از وزارت صمت و ضمیمه آن وظایف به وزارت جهادکشاورزی، کل زنجیره تامین ، توزیع و نظارت محصولات اساسی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.

 وی افزود: بر این اساس نیاز به ایجاد معاونت جدید در ساختار وزارت جهاد کشاورزی بود که با عنوان معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی پیش بینی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  با بیان زیر مجموعه معاونت پیش بینی شده گفت: این معاونت سه مدیریت مجزا داشته که شامل توسعه بازرگانی، صنایع تبدیلی و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی می باشد.

مویدی ادامه داد : این مسئولیت شامل وظایف سنگینی بوده و با توجه به در دیدرس مردم بودن آن، باید با تمام توان، انرژی و علم برای اجرای دقیق آن تلاش کرد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی از جمله وزارتخانه هایی است که با روحیه جهادی سعی در اجرای وظایف محول  نموده است و امروز بعد از سپرده شدن وظیفه توزیع و نظارت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی بر این وزارت، نباید اتفاقی بیفتد که نام این وزارتخانه را خدشه دار نماید.

مسول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این نشست گفت : جهاد کشاورزی بایستی با نظارت و بازرسی از مرحله تولید و توزیع محصولات کشاورزی و اساسی جامعه تا به دست مصرف کننده، می تواند با حذف دلالان، واسطه ها و برخی افراد متخلف از افزایش قیمت بی دلیل این محصولات جلوگیری کند.

گفتنی است در پایان این جلسه مسعود رمضانپور   به عنوان سرپرست معاونت تازه تاسیس توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان معرفی و منصوب شد.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.