stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 426775
  • 17 اسفند 1400 - 12:15
1

۱۵۰ اصله نهال در روستای زمین سنگ شهرستان بندرعباس کاشته شد

۱۵۰ اصله نهال در روستای زمین سنگ شهرستان بندرعباس کاشته شد
هرمزگان/ قلمنا-همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی و با حضور جمعی از مسئولین ،150 اصله نهال در روستای زمین سنگ شهرستان بندرعباس کاشته شد.
قلم | qalamna.ir :

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس در این مراسم ضمن کاشت  نهال در بلوار ورودی روستای زمین سنگ ، بر اهمیت و برکات گیاهان، جنگلها، مراتع در حفظ آب و خاک و زیباسازی فضای شهر و روستاها تاکید کرد.

روح الله وفاکیش  گفت: هدف ما در مجموعه منابع طبیعی تحقق  بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ” فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود ” است و این امر با همکاری و همراهی مردم میسر می شود.

وی گفت: تولید و کشت درختان جنگلی از وظایف منابع طبیعی است اما تولید  و کاشت درختان مثمر نیز در دستور کار سال آینده اداره منابع طبیعی قرار دارد.

کناری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندرعباس نیز گفت: تلاش می شود با معرفی و آشنایی مردم محلی با فواید درختان و شرایط نگهداری آنها فرهنگ منابع طبیعی بین مردم نهادینه شود.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز گفت: هر موضوعی که با نگاه جهادی و بسیج مردمی همراه باشد موفق است در حوزه حفظ  و احیای منابع طبیعی نیز همراهی مردم جز مولفه های بسیار مهم است.

مهرانپور افزود: در راستای پویش مردمی  هر شهید هزار نهال و هر ایرانی یک نهال  امسال توانستیم یک میلیون و ۵۲۰ هزار نهال حرا  تولید کنیم و به منظور بزرگداشت مقام شهدا  در ۷ شهرستان ساحلی  استان به یاد هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان نهال کاشته می شود.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.