stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 42704
  • 17 فروردین 1399 - 9:12
2
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد:

تمدید تعطیلی بقاع متبرکه همدان تا ۲۰ فروردین

تمدید تعطیلی بقاع متبرکه همدان تا ۲۰ فروردین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، از تمدید تعطیلی بقاع متبرکه و امامزادگان همدان تا 20 فروردین ماه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از تمدید تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه «ستاد پیشگیری از کرونای استان»، این تصمیم اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: پیش تر با نظر «شورای پیشگیری از کرونا در استان»، تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا روز ۱۵ فرودین ماه تعطیل شده بود که بار دیگر تمدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، خاطرنشان کرد: با تردد مردم و اجتماع آن‌ها و رعایت نکردن فاصله یک و نیم تا دو متری از هم خطر ابتلا به ویروس کرونا در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، وجود داشت که بر این اساس تصمیم به تعطیلی این مراکز را گرفته‌ایم.

وی بیان کرد:‌ پیش از تعطیلی نیز برای پیشگیری از بیماری کرونا، مراسم سال تحویل، طرح آرامش بهاری، برگزاری نمازهای جماعت و مراسم جشن‌ و سوگواری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شده بود.

زین العابدینی، با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان، با تمام امکانات؛ از جمله موقوفات و بقاع متبرکه، در کنار مردم و مسؤولان تا شکست کرونا خواهد بود، گفت: از مردم درخواست داریم با همکاری و همراهی، زحمات کادر مدافعان سلامت را که شبانه‌روز در تلاش هستند، نادیده نگیرند و همچنان در خانه بمانند تا به یاری خداوند متعال جشن پیروزی بر کرونا را در کنار هم برگزار کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.