stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 427643
  • 21 اسفند 1400 - 17:16
0

تلاش برای توسعه گردشگری دریایی در خوزستان

تلاش برای توسعه گردشگری دریایی در خوزستان
خوزستان - از ابتدای امسال تا کنون حدود ۵.۷ میلیارد ریال در زمینه مطالعات و ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینه اجرای زیرساخت‌های گردشگری دریایی در خوزستان هزینه شده است.
قلم | qalamna.ir :

عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه مطالعات گردشگری دریایی استان در مراحل پایانی است، گفت: در سال جاری حدود ۵.۷ میلیارد ریال در زمینه مطالعات و ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینه اجرای زیرساخت‌های گردشگری دریایی هزینه شده است.

وی افزود: خوزستان در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ مطالعات طرح جامع گردشگردی دریایی استان را با رویکرد امکان‌سنجی و جانمایی مناطق مستعد ساحلی به منظور ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله اسکله آغاز کرد و این مطالعات هم اکنون در مراحل نهایی است.

او گفت: این مطالعات می‌تواند به عنوان یک سند بالادستی در سطح استان مورد استفاده دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی در زمینه توسعه گردشگری دریایی و سرمایه‌گذاری قرار بگیرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: علاوه بر این مطالعات استانی، بنادر و دریانوردی خوزستان نسبت به انجام مطالعات محلی و اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی از جمله ساخت چهار پست اسکله در رودخانه کارون اقدام کرده است.

دریس خاطرنشان کرد: در سال جاری حدود ۵.۷ میلیارد ریال در زمینه مطالعات و ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینه اجرای زیرساخت‌های گردشگری دریایی هزینه شده است.

وی ادامه داد: مطالعات گردشگری دریایی در شهر بندرامام خمینی (ره)، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان انجام شده است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.