stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 427902
  • 22 اسفند 1400 - 21:46
0
امام جمعه کرمانشاه:

مجوز فعالیت کارگاه‌های تولیدی در کرمانشاه باید سریع صادر شود

مجوز فعالیت کارگاه‌های تولیدی در کرمانشاه باید سریع صادر شود
کرمانشاه - قلمنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مجوزهایی که برای فعالیت کارگاه های تولیدی لازم است باید به سرعت و در سریعترین زمان ممکن صادر شود تا در امر اشتغالزایی وقفه‌ای ایجاد نشود.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در نشست سالانه ائمه جمعه که با موضوع آسیب های اجتماعی و فرهنگی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی تا می توانیم باید در زمینه اشتغالزایی تسهیل ایجاد کنیم و مجوزهای لازم در اسرع وقت صادر شود.

وی ادامه داد: امروز همه باید برای ایجاد اشتغال و افزایش امیدواری در میان مردم تلاش کنیم و امیدوارم استاندار کرمانشاه با لحاظ قرار دادن این موضوعات تسهیل گری لازم را داشته باشد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: بدون شک فراهم کردن فرصت شغلی برای جوانان و کمک به سرمایه‌گذاران باعث رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین پاسدار انقلاب و حافظ ارزش های والای آن باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری اتفاقات تاریخی توسط کتاب قرآن تبیین شده است، افزود: اگر این تبیین ها نبود ما یا از حقایق مطلع نمی‌شدیم و یا به شکل وارونه آن را برایمان نقل می کردند و باعث می‌شد تا در گمراهی بمانیم.

آیت‌الله علما تاکید کرد: امروز همه باید بلندگوی اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و واقعیت های انقلاب و دوران پیش و پس از آن را بازگو کنیم تا دشمنان نتوانند تفسیر به رای کرده و به تحریف واقعیت بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به تلاش های پلیس برای برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: امروز همه ما شاهد مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه مامور پلیس کرمانشاه یکی از نمونه‌های از خودگذشتگی ماموران انتظامی و تلاش و مجاهدت آن هاست که برای تامین امنیت جامعه از جان مایه می‌گذارند.

آیت‌الله علما در پایان با اشاره به دستگیری عاملان شهادت مامور انتظامی کرمانشاه در سریعترین زمان ممکن، گفت: این سرعت عمل نشانگر اشراف اطلاعاتی پلیس و برخورد قاطعانه آن ها با اشرار و مجرمان است که جای تقدیر دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.