stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 427915
  • 22 اسفند 1400 - 20:56
1
سردار شاهوارپور:

بانوان اقدامات بزرگ و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس انجام دادند

بانوان اقدامات بزرگ و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس انجام دادند
فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان گفت: بانوان اقدامات بزرگ و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس انجام دادند و بانوانی که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند از همسران، خواهران و مادران شهدا بودند.
قلم | qalamna.ir :

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان اسلامی امروز در حاشیه مراسم دوازدهمین پاسداست ادبیات جهاد و مقاومت اظهار کرد: تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «حوض خون» به دلیل اشاره به نقش بارز بانوان در جنگ، از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است.  

وی افزود: توجه به نقش‌آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس در کلام  حضرت امام(ره) همواره مشاهده شده است و امام سه بار عنوان کرده‌اند که بانوان رهبر ما هستند. همچنین مقام معظم رهبری نیز بارها درخصوص نقش‌آفرینی بانوان در دوران دفاع مقدس صحبت کرده‌اند.

سردار شاهوارپور گفت: بانوان اقدامات بزرگ و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس انجام دادند و بانوانی که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند از همسران، خواهران و مادران شهدا بودند.

کتاب «حوض خون» روایتی از مجاهدت بانوان اندیمشکی از رخت‌شویی در دوران دفاع‌مقدس است که در ۵۰۴ صفحه، به قلم سرکار خانم فاطمه‌سادات میرعالی نوشته و توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چاپ شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.