stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 428399
  • 24 اسفند 1400 - 18:15
0

حوادث آخرین چهارشنبه سوری قرن

حوادث آخرین چهارشنبه سوری قرن
قلم | qalamna.ir :

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز گذشته به گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ آتش نشان در ۴۰۰ نقطه شهر مستقر می‌شوند. آتش نشانان به همراه ۴۰۰ خودرو سبک و سنگین تامین کننده ایمنی شهروندان خواهند بود و در صورتی که شهروندان نیاز به خدمات داشته باشند، می توانند با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند. استقرار ویژه آتش نشانان در میادین و اماکن پر ازدحام از حوالی ساعت ۱۶ روز سه شنبه آغاز و تا زمان عادی شدن وضعیت معابر ادامه خواهد داشت.

اخبار حوادث لحظه به لحظه چهارشنبه سوری  را در این گزارش بخوانید: 

۱۶:۲۶ – انفجار مواد محترقه در شهر قدس تهران یک کشته داشت

یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران در گفت و گو با از انفجار مواد محترقه در داخل یک خودرو در شهر قدس خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۲ مصدوم داشت، این حادثه ساعت ۱۲:۳۹ امروز در خیابان امام رضا (ع) شهر قدس به سامانه ۱۱۵ اعلام و بی درنگ دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: همچنین به دلیل انفجار مواد محترقه در یک خودرو ۲ پسر ۱۸ و ۲۰ ساله به دلیل سوختگی روانه بیمارستان شهید مطهری شدند همچنین یک آقای نامشخص نیز در این حادثه جان باخت. این اولین حادثه منجر به فوت چهارشنبه سوری در استان تهران بود که در شهر قدس رقم خورد. در ساعت ۱۲:۳۳ امروز نیز به دلیل انفجار ترقه در نبرد جنوبی یک پسر ۱۲ ساله دچار مصدومیت شد.

۱۷:۴۹ – قطع عضو یک کودک در چهارشنبه سوری پایتخت/ ۶ عابر مصدوم شدند

سعید مهر سروش سخنگوی کمیته حوادث چهارشنبه سوری پایتخت عصر سه‌شنبه در گفت و گو با گفت: کودکی به دلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه دست دچار قطع عضو شد، از ساعت هشت صبح امروز تا حوالی ساعت ۱۷ در تهران ۴۴ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری به سامانه مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران ثبت شد.

وی افزود: این حوادث ۳۱ مصدوم داشته که ۲۲ نفر از این مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز در شهر قدس جان باخت و هشت مصدوم نیز در محل درمان شدند. ۶ نفر از مصدومان این حوادث عابران در خیابان‌ها بودند که به دلیل انفجار مواد محترقه دچار آسیب شدند. بیشترین آسیب‌های این مصدومان سوختگی و آسیب از ناحیه چشم است که در مجموع از ۳۱ مصدوم ۲۹ نفر آقا و ۲ نفر خانم بودند.

در حال تکمیل…

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.