stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 428463
  • 24 اسفند 1400 - 22:52
0

۱۰ درصد مصدومان حادثه چهارشنبه سوری تهران زن هستند

۱۰ درصد مصدومان حادثه چهارشنبه سوری تهران زن هستند
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سعید مهر سروش شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت هشت صبح تا ۲۱ امشب، ۴۳ نفر براثر این حوادث چهارشنبه سوری در استان تهران مصدوم شده‌اند که ۲۴ نفر از این افراد به مرکز درمانی در این استان انتقال داده شدند.
وی ادامه داد: همچنین ۱۸ نفر از مصدومان این حادثه در تهران در محل درمان شده و آمار افراد فوت شده در استان تهران تاکنون یک نفر اعلام شده است.

وی با اشاره به آمار مصدومان از ابتدای اسفندماه تا این لحظه تصریح کرد: تعداد کل مصدومان این حادثه چهارشنبه سوری ۶۹ نفر بوده که انتقال به بیمارستان ۳۸ نفر، درمان در محل ۳۰ نفر و تعداد فوتی‌ها یک نفر بوده است.

مهرسروش خاطرنشان کرد: بیشترین افراد آسیب‌ دیده در استان تهران در چهارشنبه سوری مربوط به جنوب تهران بوده است. 

سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال اورژانس تهران درباره آسیب‌های وارده گفت: ۲۲ درصد آسیب‌ها چشمی، ۳۳ درصد سوختگی و تروما ۴۵ درصد است بیشترین مصدومان در محدوده سنی ۱۱ تا ۲۰ سال است که ۵۹ درصد از آسیب دیدگان را شامل می‌شود.

بالن آرزوها در تهران حادثه ساز شد

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز به خبرنگار گفت: به دلیل بالن آرزوها دو حادثه آتش سوزی در تهران روی داد. ساعت ۲۰:۴۵ امشب حادثه افتادن بالن آرزوها در سعادت آباد میدان کتاب به سامانه ۱۲۵ اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام می شوند.

وی افزود: در یک برج مسکونی ۱۴ طبقه در بالکن طبقه یازدهم بدلیل بالن آرزوها آتش سوزی روی می دهد که آتش نشانان این حادثه را مهار کردند. امشب حادثه مشابه دیگری در خیابان آپادانا سهروردی در قسمت نورگیر یک ساختمان چهار طبقه دچار آتش سوزی شد. در این دو حادثه مورد مصدومیت و جانی نداشتیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.