stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 43028
  • 17 فروردین 1399 - 12:07
1

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در همدان

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در همدان
عملیات دفاع بیولوژیکی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در غرب کشور با محوریت سه استان همدان، ایلام و کرمانشاه با حضور یگان‌های مختلف نیروی زمینی امروز، یکشنبه با رمز «یا امام رضا(ع)» برای مبارزه بیولوژیکی با ویروس کرونا آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، یگان امیرالمومنین، تیپ پیاده ۳۲ انصارالحسین(ع)، گروه توپخانه ۶۲ مومنون، گروه ۴۳ فنی مهندسی امام علی (ع)، بهداری غرب قراگاه نجف اشرف، آتشنشانی، اورژانس، راهنمایی و رانندگی و یگان های امدادی و انتظامی در رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا مشارکت دارند.

عملیات سراسری دفاع بیولوژیکی با حضور ۶ تیم از گروه‌های جهادی و با حضور ۲۰۰ نفر از بسیجیان آغاز شد و نیروهای بسیجی در گام نخست با حضور در ابتدای خیابان باباطاهر، ضدعفونی و گندزدایی از سطح شهر، معابر و اماکن عمومی همدان را آغاز کردند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در افتتاحیه رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در همدان با بیان این که خداوند متعال را شاکرم این توفیق را نصیب فرزندان ملت قهرمان ایران اسلامی کرد تا بتوانند در جهت اعتلای کلمه الله هعمر و هستی خود را هزینه و در این راه نورانی حرکت کنند، خاطر نشان کرد: خداوند متعال را شاکرم این توفیق را نصیب فرزندان ملت قهرمان ایران اسلامی کرد تا بتوانند در جهت اعتلای کلمه الله، عمر و هستی خود را هزینه و در این راه نورانی حرکت کنند.

 سردار محمد نظر عظیمی با تشریح برنامه‌های سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع کرونا در کشور عنوان کرد: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر مدافعان عرصه بهداشت و سلامت کشور با پذیرفتن خطرات این راه در صحنه حضور داشته و اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

وی با بیان این که پاسداران انقلاب اسلامی به صورت منطقه‌ای و محلی اقداماتی را تحت فرماندهی و تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح درسطح کشور آغاز کرده‌اند که رزمایش بیولوژیک یکی از این برنامه‌ها است، افزود: با تدابیر لازم مقرر شد نیروی زمینی سپاه به همراه بسیجیان مجری رزمایش دفاع بیولوژیک در کشور باشند به همین منظور نیز در غرب کشور این رزمایش از پنج فروردین ماه درمناطقی مانند ایلام وکرمانشاه آغاز شده و امروز نیز در همدان اجرایی می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.