stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 430304
  • 04 فروردین 1401 - 17:41
1
فرماندار:

تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی در سرپل‌ذهاب فراهم شده است

تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی در سرپل‌ذهاب فراهم شده است
کرمانشاه - قلمنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تمام تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان فراهم شده و تفرجگاه‌ها و آثار طبیعی و گردشگری و بقعه احمدابن اسحاق (ره) میزبان مهمانان نوروزی است.
قلم | qalamna.ir :

«نورالدین فرزادی‌پور» با تبریک سال نو و عید نوروز افزود: شهرستان سرپل ذهاب با توجه به بارندگی اخیر و طبیعت زیبا مهیای استقبال از مهمانان عزیز نوروزی است و در این خصوص دستگاه های خدماتی و همچنین آموزش و پرورش چندین مدرسه را با امکانات رفاهی مناسب تجهیز کرده و آمادگی لازم را برای اسکان فراهم نموده اند.

وی اظهار داشت: همچنین با توجه به شیوع کرونا ادارات بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در ورودی شهر آماده خدمات رسانی به مهمانان هستند.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت ها و تنظیم بازار، توزیع منظم کالاهای اساسی و میوه از برنامه های در دست اقدام است.

فرزادی پور ادامه داد: نظارت بر فعالیت اغذیه فروشی ها و بازار بودن مساجد و مکان های مذهبی نیز از دیگر خدمات در دست اقدام است.

وی گفت: برگزاری برنامه های تفریحی مانند اجرای همنوازی هنرمندان در اثر تاریخی آنوبانی و آماده سازی بقعه احمدبن اسحاق به عنوان نماد مذهبی و مشهور به جمکران ثانی در شهرستان نیز از دیگر برنامه های نوروز امسال در سرپل ذهاب است.

فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: استقرار نمایشگاه هنرهای دستی، طبخ نان و پخت شیرینی های محلی با برپایی سیاه چادر و تجهیز ۲ مرکز بوم گردی برای مهمانان نوروزی در آبشار پیران و قراویز نیز از دیگر تمهیدات اتخاذ شده است.

فرزادی پور گفت: همچنین یکی مهمترین آثاری که در این شهرستان قرار دارد و می توان از آن به عنوان مکان فرهنگی مذهبی و تفریحی نام برد یادمان بازی دراز است که نمایانگر مجاهدت های هشت سال دفاع مقدس از این آب و خاک به دست عزیزانمان است که با فداکاری نام خود و آثار عملشان را بر قله های این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: امید است بتوانیم مَنِش و فداکاری شهیدانِ غیورمان را برای پیشرفت کشورمان مد نظر داشته باشیم.

شهرستان سرپل ذهاب با وجود بقعه مطهر احمد ابن اسحاق قمی (ره) و همچنین مناظر و جاذبه های منحصر به فرد همانند آبشار پیران، زیارتگاه امام زاده عباس و سراب های متعدد چون سراب گرم، قلعه شاهین و سراب ماراب و آثار تاریخی چون نقش آنو بانی نی، دکان داوود، زیج منیژه، طاق گرا و دشت ذهاب از مقاصد میهمانان و گردشگران نوروزی است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.