stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 433975
  • 24 فروردین 1401 - 12:42
0
مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم تشریح کرد:

پرداخت ۱۶۰ فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان رستم

پرداخت ۱۶۰ فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان رستم
فارس_ خسرو کشتگر، مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم با گرامی‌داشت سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در این شهرستان در سالی که گذشت ارائه داد و بیان داشت: در این سال 160 فقره تسهیلات ساخت و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مبلغ 160 میلیارد ریال در شهرستان رستم پرداخت شده است.
قلم | qalamna.ir :

کشتگر، همچنین با گرامی‌داشت ۲۱ فروردین سالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام راحل افزود: تعداد کمک بلاعوض پرداختی بنیاد مسکن به اقشار آسیب پذیر در این شهرستان در سالی که گذشت ۱۰۰ فقره بوده است که به میزان ۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی پرداخت وام‌های بلا عوض به میزان ۴۰ میلیون تومان برای هر متقاضی را راهکاری موثر برای تامین مسکن و اتمام طرح‌های نیمه تمام مسکن نیازمندان در این شهرستان توصیف کرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان رستم در ادامه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در زمینه صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی ارائه داد و گفت: در سال گذشته ۲۴ جلد سند شهری و ۷۷ جلد سند روستایی با مشارکت ثبت اسناد و املاک در شهرستان رستم صادر شده است.

به گفته وی صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی رویکردی برای قانونی شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی است ضمن اینکه به فرایند کاهش مهاجرت های ناخواسته وایجاد درآمد و انگیزه ماندگاری در روستاها هم کمک میکند.
مهندس کشتگر ، یکی از اقدامات که عاملی برای افزایش انگیزه ماندگاری در روستاها بوده را واگذاری زمین به متقاضیان و زوج های جوان دانست و گفت: بنیاد مسکن در سال گذشته ۲۶ قطعه زمین به متقاضیان واگذار کرده است ، واگذاری زمین در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستایی است و با در نظر گرفتن شرایط اجرای طرح‌های هادی روستایی این کار دنبال شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.