stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 436086
  • 05 اردیبهشت 1401 - 13:52
2
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان:

خلیج فارس شناسنامه فرهنگی و هویتی ایران اسلامی است

خلیج فارس شناسنامه فرهنگی و هویتی ایران اسلامی است
هرمزگان/ قلمنا-معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس گفت : خلیح فارس شناسنامه فرهنگی و هویتی ایران اسلامی است.
قلم | qalamna.ir :

احسان کامرانی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت همه دستگاه های ، سازمان ها و نهادهای مردم نهاد در برگزاری مطلوب این رویداد گفت : خلیح فارس یک اشتراک هویتی ایرانیان است و حفظ این نام و اعتبار وظیفه همه ایرانیان در اعصار مختلف است.

وی افزود : همه ادارات و سازمان ها می باید مثل هر سال حداکثر مشارکت را در بخش های مختلف این جشنواره داشته باشند و سعی شود قشرهای مختلف مردمی به ویزه جامعه دریایی کشور مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان بر تولید محتوای هنر رسانه در ابعاد بین المللی تاکید کرد و بیان داشت : تولید نرم افزار و تولید محتوا به ویژه در حوزه فضای مجازی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید بصورت خاص به آن پرداخته شود.

کامرانی اظهار داشت : تشکیل کمیته های علمی و اجرایی با همکاری مراکز دانشگاهی و پژوهشی می توانند به پربار شدن محتوای تولیدات و بخش های مختلف جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس بیانجامد.

در ادامه اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس را حاصل یازده سال تلاش مردم هرمزگان در جهت دفاع از هویت فرهنگی خلیج فارس دانست و گفت : تنها راه مقابله با ادعای کاذب دشمنان ، پرداختن به ظرفیت های هویتی تاریخی و فرهنگی خلیج فارس و انتشار آن در سطوح بین المللی است.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.