stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 437103
  • 15 اردیبهشت 1401 - 12:53
1
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس:

تخلف بیش از ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز

تخلف بیش از ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز
فارس_ معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از ارجاع پرونده تخلف بیش از  ۸۲۵ میلیون ریالی واحد لوازم یدکی خودرو سواری در شیراز به تعزیرات حکومتی فارس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده و گزارش واصله مبنی بر دپو انواع لوازم یدکی تقلبی خودرو سواری در یک باب واحد مسکونی واقع در شهرک آرین طی هماهنگی های انجام شده و گشت مشترک با نمایندگان پلیس جرایم اقتصادی مرکز استان پس از مراجعه به واحد مذکور و بررسی های انجام شده  متوجه شدیم انبار مربوطه  هیچ گونه مجوزی از اتحادیه مربوطه نداشته و به صورت غیر قانونی اقدام به پخش لوازم یدکی خودرو می‌نماید.

مهدی حسنی با اشاره به اینکه کالا های موجود در انباری مذکور تخلف است نه تقلب افزود: اما طی نمونه‌برداری از اقلام یاد شده و استعلامات از اتحادیه مربوطه مشاهده گردید که کالاهای موجود در انبار دارای استاندارد است و هیچ گونه کالای تقلبی در انبار موجود نبود ولی در سامانه جامع انبارها موجودی کالا ثبت نشده است که تخلف محسوب می شود.

حسنی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایشان می‌بایست انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نموده و میزان ورود و خروج کالاهای موجود خود را در انبار موصوف ثبت نماید ، متاسفانه اقدامی از سوی متصدی واحد صورت نپذیرفته بود.

وی تصریح کرد: فعل و عمل نامبرده طبق ماده ۶۱ قانون نظام صنفی تخلف احتکار محرز و پرونده تخلف ایشان به ارزش۸۲۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.