stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 43748
  • 18 فروردین 1399 - 10:25
0
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

بسیج مردم رزن و درگزین در مقابل کرونا

بسیج مردم رزن و درگزین در مقابل کرونا
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم این دو شهرستان برای مقابله با کرونا بسیج شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسن لطفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولین و مردم رزن و درگزین همدلی و همکاری خوبی برای مقابله با کرونا داشته‌اند، اظهار کرد: مردم این دو شهرستان در پیشگیری از شیوع کرونا، مشارکت جدی داشتند و روستا به روستا، مردم بسیج شدند و ورودی و خروجی روستاها را برای کنترل ورود و خروج مسافران کنترل کردند.
وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های رزن و درگزین تدابیر امنیتی خوبی را در مقابله با کرونا پیش‌بینی کردند، یادآور شد: خیرین و ستادهای مردمی که با مدیریت ائمه جمعه درگزین، رزن و سردرود تشکیل شد، اقلام بهداشتی را تأمین و در بین اقشار نیازمند توزیع کردند.
نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مشارکت و همکاری مردم این دو شهرستان باعث شد شاهد کمترین میزان ابتلا به کرونا باشیم.
وی با بیان اینکه حمایت از افراد آسیب‌دیده از توان مردم خارج است، گفت: مردم و خیرین در حمایت از اقشار ضعیف، مشارکت خواهند کرد اما در انتظار اجرایی شدن تصمیمات و مصوبات حمایتی دولت هستیم.
لطفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در رزن مشکلی از لحاظ ظرفیت و تجهیزات بیمارستانی برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا وجود ندارد و بخشی از بیمارستان ولیعصر رزن به این بیماران اختصاص یافته و یک نقاهتگاه هم در شهرستان پیش‌بینی شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.