stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 439884
  • 18 خرداد 1401 - 19:06
0

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان برگزار می شود

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان برگزار می شود

ایسنا/سمنان آیین اختتامبه نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) پنجشنبه شب با حضور وزیر فرهنگ در سمنان برگزار می شود.

قلم | qalamna.ir :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در جمع خبرنگاران به تبیین اهداف و برنامه های این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره از رشد کمی و کیفی تزیادی برخوردارند.

فرشید فلاح، این جشنواره را از مهمترین جشنواره های فرهنگی هنری به میزبانی سمنان بیان کرد و اظهار داشت: استان سمنان تاکنون میزبان جشنواره های مختلف رضوی بوده است و امسال نیز نهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی را میزبانی کرده است.

وی با بیان اینکه آثار بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی به این جشنواره رسیده است گفت: با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، ۱۷ تن از برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: به برترین های این جشنواره جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) نیز در این نشست خبری با تبیین بخش های مختلف این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و پویش عمومی و با هشتک های امام رضا (ع) و امام رئوف برگزار شده است و در مجموع ۴۵ هزار اثر به آن ارسال شده است.

میثم قدس پور گفت: در بخش حرفه ای ۱۷ نفر به عنوان برتر و در بخش پویش عمومی نیز ۳۰ نفر برگزیده شده است که در اختتامیه، از برترین های بخش حرفه ای که از سراسر کشور هستند تجلیل خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) یادآور شد: هشتمین دوره این جشنواره به میزبانی قزوین و با ۱۴ هزار و ۵۰۰ اثر برگزار شده است و شمار آثار ارسالی به این جشنواره رشد بیش از سه برابری داشته است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.