stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 43999
  • 18 فروردین 1399 - 15:09
0
فرماندار همدان تاکید کرد:

هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورزان جوان رفع تکلیف نیست

هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورزان جوان رفع تکلیف نیست
فرماندار همدان با بیان اینکه در کار جمعی باید نگاه خوش بینانه را مدنظر قرار داد، گفت: هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورزان جوان استفاده ابزاری و رفع تکلیف نیست.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم، حسین افشاری پیش از ظهر دوشنبه در نشست هیئت اندیشه ورزان جوان شهرستان همدان با بیان این که هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورزان جوان استفاده ابزاری و رفع تکلیف نیست، عنوان کرد: حضور اعضای هیئت‌های اندیشه ورز و اعضای کانون بازنشستگان در کارگروه‌های تخصصی شهرستان همدان در تصمیم سازی ها بسیار مؤثر است.

فرماندار همدان خطاب به جوانان با بیان اینکه خیلی از مباحث وجود دارد که شما بهتر واقفید و ممکن است بنده به عنوان مسئول به دلیل تعدد مسائل پیرامونی کمتر توجه کرده باشم، اظهار کرد: رفع مشکل اقتصادی خانواده‌ها به ویژه در شرایط فعلی بسیار با اهمیت است.

این مقام مسئول ادامه داد: اثر کار هیئت‌های اندیشه ورز ممکن است مانند بسیاری از امور دیگر تدریجی باشد اما قطعاً بسیار اثر گذار و قابل توجه است.

فرماندار همدان در بخش پایانی صحبت های خود در این جلسه تاکید کرد: در کار جمعی باید نگاه خوش بینانه داشته باشیم و نعمت‌های بیشمار، زیبایی‌ها و موارد مثبت را ببینیم و تنها به مشکلات نگاه نکنیم.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.