stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44039
  • 18 فروردین 1399 - 16:08
0
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:

جریمه ۲ میلیارد ریالی متخلفین در همدان

جریمه ۲ میلیارد ریالی متخلفین در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان این که در اجرای همزمان طرح نوروزی وطرح کرونا تاکنون بیش از 1400 واحد صنفی توسط اکیپ گشت مشترک بازرسی شده اند، از جریمه 2 میلیارد ریالی متخلفین در همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ علیرضا حسن پور اظهار کرد: در اجرای همزمان طرح نوروزی و طرح مقابله با کرونا تاکنون بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ واحد صنفی توسط اکیپ گشت‌های مشترک در استان همدان بازرسی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه سال گذشته این دو طرح همزمان در استان همدان در حال اجراست، گفت: در طرح نوروزی ۱۴۰ اکیپ ۶۷۸ واحد را بازرسی و ۲۲۷ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در طرح مقابله با کرونا ۱۵۵ اکیپ ۲۱۹ واحد متخلف شناسایی شدند، گفت: در مجموع ۴۴۶ فقره پرونده برای متخلفین تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کشفیات طرح مقابله با کرونا تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار عدد انواع دستکش و ماسک، ۶۷ لیتر الکل، مقادیری اسپری و محلول ضد عفونی بوده است، افزود: ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

گفتنی است؛ تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.124.ir  سازمان صنعت، معدن وتجارت هم چنین تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.       

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.