stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44069
  • 18 فروردین 1399 - 16:18
0
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

اعمال قانون ۴۱۳ راننده متخلف در همدان

اعمال قانون ۴۱۳ راننده متخلف در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از اعمال قانون 300 راننده متخلف از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط تیم های گشتی پلیس راه و توقیف 19 خودرو خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان این که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۱ فروردین ماه جاری ادامه دارد و با متخلفان مانند روز های قبل برخورد خواهد شد، خاطر نشان کرد: این طرح در ۲۱ نقطه از محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است بدین ترتیب از رانندگان عزیز در خواست می کنیم که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و به توصیه های پلیس توجه کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر این موضوع، ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا عودت یک هزار و ۶۷۰ دستگاه خودرو به مبداء خود و ممانعت از ورود و یا خروج آنها بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی ترددها در ایام نوروز در همدان، گفت: خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی با پلیس داشته اند و از سفرهای نوروزی خودداری و در منزل مانده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش ۶۴ درصدی جان باختگان تصادفات در استان همدان در ایام نوروز،افزود: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش ۶۶ درصدی تصادفات از جمله تصادفات فوتی،جرحی وخسارتی نیز در سطح استان هستیم.

رئیس پلیس استان همدان در خاتمه غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و عنوان کرد: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.