stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44083
  • 18 فروردین 1399 - 16:27
1
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:

اختصاص بیش از ۲۶ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی پیاده‌ راه‌های همدان

اختصاص بیش از ۲۶ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی پیاده‌ راه‌های همدان
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: امسال ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مناسب‌سازی پیاده راه‎های این شهر اختصاص یافت.
قلم | qalamna.ir :

قلم، علی رحیمی‌فر روز دوشنبه در نخستین نشست کمیسیون فنی عمرانی شهرداری همدان با بیان این که تاکنون ۵۳ مورد طرح پیاده راه سازی در شهر همدان انجام شده و امسال نیز با بودجه اختصاص یافته نسبت به مناسب سازی و بهسازی آن اقدام می شود، خاطر نشان کرد: شهرداری همدان امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی سرویس های بهداشتی سطح شهر بودجه اختصاص داده است.

وی با تاکید بر نگهداری تاسیسات شهری در حوزه پل های غیرهمسطح، خاطرنشان کرد: امسال تعمیر ۹ پل تقاطع سطح شهر همدان با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در اولویت شهرداری قرار دارد.

رحیمی فر در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ تن آسفالت در راستای لکه گیری معابر همدان تامین و پخش شد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به این موضوع یادآور شد: شهرداری باید در راستای تامین آسفالت مورد نیاز در سال جاری نسبت به فعال سازی کارخانه سازمان عمران و نیز کارخانه های سطح استان اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: شهرداری همدان سال قبل بیشترین تلاش خود را در راستای اجرای پروژه مناسب‌سازی سطح شهر داشته است.

کامران گردان افزود: با توجه به اینکه نگهداری از تاسیسات شهری امری ضروری محسوب می‌شود بدین ترتیب می بایستی شهرداری همدان نیز نسبت به نگهداری پل‌های غیرهمسطح برنامه ‌ریزی‌های کوتاه ‌مدت و بلند مدت داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.