stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 442892
  • 29 تیر 1401 - 20:07
1
به منظور پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی؛

رونمایی از سامانه تلفنی «۱۸۱۴» در خوزستان

رونمایی از سامانه تلفنی «۱۸۱۴» در خوزستان
خوزستان - سامانه تلفنی «۱۸۱۴» برای پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی و دینی در خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.
قلم | qalamna.ir :

عصر امروز چهارشنبه از سامانه تلفنی «۱۸۱۴» برای پاسخگویی به سوالات دینی با موضوع امامت و ولایت در استان خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهری رونمایی شد.

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این مراسم با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری به مسائل خوزستان گفت: در این استان یک تفکر باطل شکل گرفته و در حال ایجاد یک مسیر انحرافی است که این تفکر باید ریشه کن بشود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص رفع مسائل اعتقادی افزود: این سازمان به لحاظ نیروی انسانی و برنامه‌های محتوایی بی شک ظرفیت کافی دارد به شرطی که به طور قرارگاهی فعال شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: ظرفیت‌های دیگری هم در سازمان تبلیغات اسلامی استان وجود دارد که می‌توان آنها را به صورت قرارگاهی فعال کرد.

«عطایی» نماینده دفتر ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با اشاره به دو زبانه بودن سامانه «۱۸۱۴» تصریح کرد: این سامانه به دو زبان فارسی و عربی فعالیت می‌کند و این امر امکان را برای برقراری ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: بنابراین در این راستا نیاز است که مراکز پاسخگویی به مسائل اعتقادی به ویژه در زمینه شیعه شناسی و… فعال شوند.

ناصر سودانی رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز با اشاره به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن فضای مجازی اظهار کرد: دشمن علاوه بر در اختیار گرفتن فضای مجازی در حال بمب انداختن‌های تبلیغی، شبهه سازی و شبهه تراشی است.

وی گفت: این در حالی است که در کنار پاسخگویی اعتقادی به سوالات مردم باید به صورت جهادی پا در آتش گذاشت و نقاط آلوده را در این زمینه شناسایی کرد.

مؤلف کتاب «وجوب التمسک بمذهب الامامیه» سیدعلی موسوی البخاتی در پایان این مراسم از سوی مسئولان تجلیل شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.