stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44558
  • 19 فروردین 1399 - 7:00
1

تولید ۱۰۰ هزار ماسک توسط کارگاه های تولیدی اسدآباد

تولید ۱۰۰ هزار ماسک توسط کارگاه های تولیدی اسدآباد
فرماندار اسدآباد از توليد 100 هزار ماسک توسط کارگاه هاي توليدي ماسک اين شهرستان از اوايل طرح مقابله و پيشگيري با کروناويروس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

گزارش قلم؛ مجید درویشی در حاشیه بازدید از ۲ واحد تولیدی ماسک گروه جهادی فنی حرفه ای خواهران و گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به فعالیت ۶ کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: از این تعداد کارگاه تولیدی ماسک، ۳ واحد با حمایت و پشتیبانی سپاه و هیئت فاطمیون در قالب گروه های جهادی از ابتدای شیوع کرونا با ۱۲ نیروی جهادی آغاز به فعالیت کرده است.

وی با بیان این که این گروه های جهادی تاکنون ۸۰ هزار  ماسک تولید کرده اند، افزود :در حال حاضر ۳ کارگاه تولیدی خصوصی نیز در شهرستان زیر نظر معاونت غذا و دارو دانشکده و ادارت صمت در حال فعالیتاست.

درویشی با بیان این موضوع، ضمن ابراز خرسندی ادامه داد: این کارگاه های تولیدی تاکنون بخش عمده و قابل ملاحظه ای از نیازهای شهرستان را مرتفع کرده است.

فرمانداری اسداباد با اشاره به پای میدان بودن سپاه و بسیج برای کمک و همکاری در تمامی برهه ها، تصریح کرد: ماسک های تولید شده در سطح حاشیه شهر و برخی روستاها و در بین افراد کم بضاعت شهرستان توزیع شده و بخشی نیز در اختیار داروخانه ها و دیگر عرضه کننده ماسک قرار گرفته است.

وی همچنین یاد آور شد:بیش از ۲۰ هزار پک بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی توسط گروهای جهادی سپاه و بسیج در اختیار افراد بی بضاعت قرار گرفت.

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحث امدادی و نیروهای درمانی نیز از ظرفیت ارزشمند سپاه و بسیج در شهرستان استفاده شده و ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیجی برای زمان نیاز و ضرورت دانشکده در بحث کروناویروس آموزش دیده و آمادگی کامل دارند؛ از سویی، تولید ماسک این کارگاه های تولیدی تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.