stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 445673
  • 02 شهریور 1401 - 18:57
0

نیکخواه‌بهرامی: سه بازیکن تیم جوانان بهترین‌های ایران خواهند شد

نیکخواه‌بهرامی: سه بازیکن تیم جوانان بهترین‌های ایران خواهند شد

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال گفت: مطمئنم سه بازیکن از این تیم جوانان ما بهترین‌های ایران می‌شوند.

قلم | qalamna.ir :

صمد نیکخواه‌بهرامی پس از باخت تیم ملی بسکتبال جوانان ایران مقابل کره‌جنوبی، در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه باختیم اما من مطمئنم که قطعا سه نفر از بازیکنان این تیم جزو بهترین بسکتبالیست‌های ایران در آینده خواهند شد. حتی اگر امسال در لیگ بازی می‌کردند این موضوع را ثابت می‌کردند.

او ادامه داد: ما همیشه در تیم‌های پایه دو سه بازیکن نخبه داریم اما مشکل بسکتبال ما فاصله میان رده‌های نوجوانان و جوانان با بزرگسالان است که نمی‌توانیم این بازیکنان را به تیم ملی الف برسانیم. فکر می‌کنم اگر الان بسکتبال ما خالی از بازیکن نخبه شده دلیل آن همین موضوع است. متاسفانه دلیل این اتفاق هم نبود برنامه برای بازیکنان جوانان و نوجوانان است. گاها هم انتخاب‌های خوذ بازیکنان تاثیرگذار است.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال با اشاره به ضعف رشد دادن بازیکنان نخبه‌ رده‌های پایه، توضیح داد: گاها برخی از این بازیکنان وارد تیم‌هایی می‌شوند که  سرمربی آن تیم نمی‌تواند به دلیل ترافیک بازیکن از آن‌ها استفاده کند که اتفاق خوبی نیست. فدراسیون باید در این موضوع ورود کند چون این بازیکنان نخبه به بازی‌ و تجربه نیاز دارند تا شاهد درخشش آن‌ها در رده‌ بزرگسالان باشیم.

او درباره ضعف تیم ملی جوانان ایران در نیمه‌های اول بازی با ژاپن و کره‌جنوبی نیز گفت: دقیقا این مشکل کار را سخت کرد. این ۲۰ – ۳۰ امتیاز عقب بیافتید و در نیمه دوم چنین فاصله‌ای را جبران کنید اتفاق خوبی نیست که همیشه رخ دهد. تکرار شدن این موضوع انرژی زیادی از یک تیم می‌گیرد. البته برای من همین خیلی مهم است که جوانان ما انرژی کامل خود را گذاشته و نتیجه را برگرداندند که نشان می‌دهد چیزی را در زمین کم نمی‌گذارد. البته نباید در این رده‌ها خیلی نتیجه گرا باشیم و شخصا خودم با این موضوع مخالف هستم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.