stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 44738
  • 19 فروردین 1399 - 10:43
1
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام کرد:

پخش ادعیه و مناجات ماه شعبان در بقاع متبرکه همدان

پخش ادعیه و مناجات ماه شعبان در بقاع متبرکه همدان
در ایام شیوع ویروس کرونا، ادعیه و زیارت‌نامه‌ها در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از طریق بلندگو پخش می‌شود اما امکان حضور مردم وجود ندارد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی با بیان اینکه این اداره کل در ایام شیوع کرونا بر اساس نیات واقفین خیراندیش، نسبت به مقابله با کرونا اقدام کرد، یادآور شد: از محل موقوفات بسته‌های مواد غذایی، شوینده و مواد ضدعفونی‌کننده تهیه شده که با هماهنگی مراکز بهداشت و درمان بین نیازمندان در حال توزیع است.

وی با بیان این که با توجه به اهمیت ماندن افراد در خانه، اقلام در تمام شهرستان‌های استان، در درب منزل تحویل خانواده‌های نیازمند شد،تاکید کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، ادعیه و زیارت‌نامه‌ها در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از طریق بلندگو پخش می‌شود اما امکان حضور مردم وجود ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در ادامه ابا اشاره به این که اماکن مذهبی استان و بقاع متبرکه استان در اوایل شیوع این ویروس با ضدعفونی مداوم و رعایت اصول بهداشتی میزبان مردم بودند، اظهار کرد: در ایام فعالیت این اماکن، توزیع هرگونه نذورات و مواد غذایی ممنوع بود و بر اساس دستورالعمل‌ها تمام این مراکز تعطیل شدند و تا این تعطیلی تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.