stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 447900
  • 01 مهر 1401 - 17:54
1

هازارد: می‌خواهم برای جام جهانی به آمادگی کامل برسم

هازارد: می‌خواهم برای جام جهانی به آمادگی کامل برسم

کاپیتان تیم بلژیک ابراز امیدواری کرد تا زمان جام جهانی به آمادگی کامل برسد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از تلگراف، تیم ملی فوتبال بلژیک توانست در یک دیدار از لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه ۲ بر یک تیم ملی ولز را شکست دهد و خود را برای دیدار با هلند آماده کند. کاپیتان تیم بلژیک از عملکرد خود در ۶۵ دقیقه بازی مقابل ولز در لیگ ملت‌ها در بروکسل رضایت داشت اما اذعان کرد که در شرایط حساسی با تیم باشگاهی خود، رئال مادرید قرار دارد.

ادن هازارد درباره آخرین شرایط خود گفت: من همیشه گفته ام که ادن هازارد قدیمی زمانی که بازی کند برمی‌گردد. فقط باید به ریتم برگردم. می دانم چه کاری می توانم انجام دهم. اکنون می خواهم برای جام جهانی به آمادگی کامل برسم. در جام جهانی خواهیم دید که سرمربی چه تصمیمی می گیرد اما زمانی که بازی می کنم بیشتر خوشحالم. وقتی بازی می‌کنم، تمام تلاشم را می‌کنم. شرایط در رئال مادرید حساس است. من دوست دارم بیشتر بازی کنم ولی تابع نظر مربی هستم. خوشحالم که دوباره برای هواداران کشورم بازی کردم.

بلژیک برای کسب مقام اول گروه D لیگ ملت‌ها روز یکشنبه در آمستردام به مصاف هلندی می‌رود که توانست لهستان را شکست دهد و همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد. کاپیتان بلژیک در پایان گفت: سعی می کنیم آنجا بازی خوبی انجام دهیم و خود را برای جام جهانی آماده کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.