stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 447935
  • 02 مهر 1401 - 17:53
1

در باد برد اروگوئه نخوابید!

در باد برد اروگوئه نخوابید!

تیم ملی فوتبال ایران با یک نمایش خوب در دیداری دوستانه برابر تیم اصلی اروگوئه به برتری رسید اما مهم‌تر از این پیروزی، ادامه روند پیشرفت تیم است.

قلم | qalamna.ir :

تیم ملی فوتبال ایران در جریان دیداری تدارکاتی عصر دیروز (جمعه) در ورزشگاه ان‌وی آرنا شهر سنت پولتن اتریش به مصاف اروگوئه رفت و در نهایت توانست این تیم را یک بر صفر شکست دهد. ایران درحالی اروگوئه و ستاره‌هایش را با شکست بدرقه کرد که چندین فرصت خوب را هم به گل تبدیل نکرد و با نمایش یک بازی منطقی و البته هوشمندانه توانست برتری خود را به حریف دیکته  کند.

این اولین دیداری بود که کی‌روش بعد از بازگشت به نیمکت ایران برگزار می‌شد و شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته بازی هم شیوه و تاکتیک تیم بود. پیش از این هر وقت نام کی‌روش به گوش هواداران فوتبال ایران می‌رسید، یاد تاکتیک‌های دفاعی و بازی بسته در ذهن آن‌ها تداعی می‌شد اما عملکرد تیم  ملی در دیدار برابر اروگوئه نشان داد کی‌روش هم تغییر نگرش داده و حتی برابر تیم‌های قدرتمند هم تیمش صرفا دفاع نمی‌کند.

درباره این موضوع حمید درخشان گفت: “بسیار مهم بود برابر تیمی چون اروگوئه که ستاره‌های خوبی در اختیار دارد، بعد از حمله، بازیکنان سریع برگردند و این اتفاق بارها در بازی رخ داد. از طرف دیگر وقتی کار دفاعی به پایان می‌رسید، نفرات به خوبی به حمله اضافه می‌شدند. ما خیلی خوب دفاع کردیم و خیلی خوب در حمله یکدیگر را پیدا کردیم”.

زمانی که ترکیب اروگوئه برابر ایران اعلام شد و نام ستاره‌های این تیم را دیدیم شاید تصور برد یک بر صفر برابر این تیم کاری دشوار بود اما ایران با برتری برابر این تیم نشان داد، با بازی هوشمندانه  و تلاش هماهنگ می‌توان هر تیمی را شکست داد و به نتیجه دلخواه رسید. حالا شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته این است به قول کی‌روش از این بازی‌ها درس‌هایمان را گرفته باشیم و به پیشرفت فکر کنیم. کی‌روش در صفحه شخصی خود نوشت: “ما باید از آنچه که در این بازی آموختیم، برای بهبود فوتبال خود استفاده کنیم و همیشه سعی کنیم بهتر باشیم”.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.