stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44830
  • 19 فروردین 1399 - 11:58
1
در همدان رقم خورد؛

اتصال واحد بخار شماره دو نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق کشور

اتصال واحد بخار شماره دو نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق کشور
سرپرست معاونت تولید نیروگاه شهید مفتح همدان بیان کرد: واحدشماره دو بخار نیروگاه شهید مفتح پس از اتمام تعمیرات دوره ای روز یکشنبه مورخ ۱۷ فروردین به شبکه سراسری متصل شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح؛ سرپرست معاونت تولید نیروگاه شهید مفتح همدان بیان کرد: واحدشماره دو بخار نیروگاه شهید مفتح پس از اتمام تعمیرات دوره ای روز یکشنبه مورخ ۱۷ فروردین به شبکه سراسری متصل شد.

پژمان اختری با بیان این موضوع عنوان کرد: در راستای آماده سازی واحدها جهت تولید حداکثری در پیک تابستان و رفع محدودیت ها، با هماهنگی و اخذ برنامه از معاونت راهبری مدیریت شبکه، واحد دو از شبکه سراسری جدا و پس از انجام تمیزکاری و قلیاشویی کوره، جهت انجام پرمیت های پیشگیرانه و موکول به شات دان به معاونت محترم تعمیرات تحویل شد.

وی میزان دوده های خارج شده از ایرهیتر، اکونومایزر، ریهیت و داکت های دود را نسبت به سال های گذشته بیش از دو برابر اعلام کرد و از زحمات واحد محترم خدمات که درشرایط نامناسب محیطی اقدام به تمیزکاری کوره کردند، تشکر نمود.

سرپرست معاونت تولید نیروگاه شهید مفتح در پایان تصریح کرد: با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر واحدهای شیمی، بهره برداری، تعمیرات، مهندسی و مالی پشتیبانی در زمان مقرر واحد راه اندازی و با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.