stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44910
  • 19 فروردین 1399 - 12:36
1
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد:

توزیع ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در روستاها و مناطق کم برخوردار

توزیع ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در روستاها و مناطق کم برخوردار
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان تولید 36 هزار لیتر مواد گندزدا را از جمله اقدامات کانون طلاب این هلال احمر این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: به همت اعضای این کانون، هم اکنون 20 هزار لیتر از این مواد در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان همدان توزیع شده است.
قلم | qalamna.ir :

جلال نانکلی در گفت و گو با خبرنگار قلم با بیان اینکه طرح غربالگری در مبادی ورودی شهرها و معابر پر تردد پایان یافته است، تاکید کرد: غربالگری در مراکز پرتجمع همچنان ادامه دارد.

وی از اجرای طرح غربالگری در حوزه علمیه آخوند ملاعلی همدانی خبر داد و گفت: یک پایگاه غربالگری در ورودی شهر از سمت تهران مستقر در پل الغدیر و دو پایگاه اطلاع رسانی و آموزشی با هدف ارائه آموزش های لازم به همشهریان درخصوص نحوه مقابله با کروناویروس درورودی همدان از سمت ملایر مستقر در پل بهشت و ورودی همدان از سمت کرمانشاه مستقر در پل شهید سعید قهاری با همکاری ۱۳۰ نفر روز از نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان، در ایام تعطیلات نوروزی خدمات تب سنجی و غربالگری ارائه نمودند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با بیان اینکه در این ایستگاه ها سعی شد ضمن تب سنجی مسافران با نصب بنرهای آموزشی و توزیع بروشورهایی حاوی نکاتی برای رعایت بهداشت فردی و پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، شهروندان را به ماندن در خانه خود ترغیب کنیم، خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح که از ۱۳ اسفندماه ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹ ادامه داشت بیش از یکصد هزار نفر در این ایستگاه ها غربالگری شده اند.
نانکلی در ادامه گفت و گو از توزیع بیش از ۱۶ هزار بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده و حدود سه هزار ماسک رایگان در میان شهروندان و مددجویان هلال احمر در مدت اجرای طرح غربالگری خبر داد و افزود: به همت نیروهای داوطلب، ۲۵ منطقه در بخش مرکزی همدان و شهر قهاوند، ۲۵۰ کیلومتر از معابر و خیابان های پرتردد همدان، پایگاه های امداد و نجات بین شهری و خودروهای امدادی را گندزدایی شده است.

این مسئول با تاکید بر این که اجرای طرح فاصله گذاری و غربالگری در مراکز پرتجمع هم چنان ادامه دارد، تصریح کرد: اعضای کانون طلاب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان امروز با حضور در حوزه علمیه آخوند ملاعلی همدانی ، طلاب این حوزه را تب سنجی وغربالگری نمودند.
 نانکلی، تولید ۳۶ هزار لیتر مواد گندزدا را از دیگر اقدامات کانون طلاب این هلال احمر این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: به همت اعضای این کانون، هم اکنون ۲۰ هزار لیتر از این مواد در روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان همدان توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در پایان صحبت های خود به مشارکت اعضای کانون های دانشجویی این جمعیت با دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: چند نفر از این اعضا، ضمن دریافت آموزش های لازم در محل سامانه پاسخگویی به سئوالات مردمی دانشگاه علوم پزشکی مستقر شده و به سوالات مردمی دراین زمینه پاسخ می دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.