stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 450623
  • 26 آبان 1401 - 14:17
2

خاتمی‌هم‌به تلویزیون بیاید‌برای کسی مهم نیست

خاتمی‌هم‌به تلویزیون بیاید‌برای کسی مهم نیست
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: روزنامه جهان صنعت در گزارشی بانیان وضع موجود را تندروهایی که در بدنه حاکمیت حضور دارند معرفی و اذعان کرده که نسل امروز از اصلاحات و اصلاح‌طلبی عبور کرده است.
جهان صنعت، تندروهایی که در بدنه اجرایی و بخش تصمیم‌گیری‌ها حضور داشته و دارند، به وضوح مسوول وضعیت کنونی هستند. آنها با حذف صداهای گوناگون کار را به جایی رسانده‌اند که دیگر اگر صدا و سیما سخنرانی خاتمی‌را پخش زنده هم کند، برای کسی اهمیتی ندارد. اینها نتیجه تندروی‌هایی است که برای سوار و پیاده کردن چهره‌ها و مهم‌تر از آنها افکار متفاوت از قطار حاکمیت اعمال شد. تندروها کار را به جایی رسانده‌اند که افرادی که تا همین چند سال پیش هوادار اصلاحات و خاتمی‌بودند، امروز خاتمی‌را روبه‌روی خود می‌بینند.
در ادامه این گزارش تاکید شده است: تندروها پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که می‌توانستند کمک کنند تا کار به این نقطه‌ای که رسیده، نرسد را از بیخ و بن زدند و اجازه ندادند در صحنه بمانند. حالا آنها اعتراضات مردمی‌را به آمریکا و انگلیس و اسراییل نسبت می‌دهند و نقش خودشان را نمی‌بینند. حالا دیگر کمتر گوش شنوایی برای صحبت‌های این شخصیت‌ها هست؛ نسل جدید از اصلاحات، اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان عبور کرده است.

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.