stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 45233
  • 19 فروردین 1399 - 17:10
2
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان

۵۵ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان همدان به فروش می رسد

۵۵ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان همدان به فروش می رسد
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۵۵ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان همدان در سال جدید مولدسازی شده و یا به فروش می‌رسد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی اقتصاد و دارایی استان همدان؛ سیدناصر محمودی عنوان کرد: مولد سازی دارایی‌های دولت تنها به ثبت در سامانه ختم نشده و امروز به مرحله اجرا وارد شده‌ایم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مولدسازی باعث ایجاد انضباط در مدیریت دارایی دولت و در هزینه‌ها می‌شود،خاطر نشان کرد: در برنامه اصلاح ساختار بودجه یکی از بسته‌های ۹ گانه به موضوع مولدسازی اختصاص دارد به نحوی که دولت بتواند از دارایی‌های موجود خود، درآمدزایی کند.

محمودی یاداور شد: مولدسازی دارایی‌ها همان ایجاد منابع مالی حداکثری از طریق انواع قراردادها و ابزارهای مالی برای انجماد زدایی و باز توزیع دارایی‌های مازاد دولتی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان این که ۵۵ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان همدان در سال جدید مولدسازی شده و یا به فروش می‌رسد، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای بند (پ) ماده ۱۰ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه بوده و بر این منطق استوار است تا با کاهش نقش دولت در ساختار اقتصاد، هزینه‌های دولتی را کاهش و با پویاسازی از اموال و دارایی‌های دولتی، رونق اقتصادی را تسریع بخشد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.