stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 45298
  • 19 فروردین 1399 - 17:46
0
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر همدان خبر داد:

برگزاری جشنواره نقاشی «دنیای رنگی من»

برگزاری جشنواره نقاشی «دنیای رنگی من»
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر همدان از برگزاری جشنواره نقاشی «دنیای رنگی من» برای خردسالان و کودکان در رده سنی پنج تا ۱۱ سال خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مقصود شعبانی در گفت و گو با خبرنگار قلم، با بیان این که طرح ملی بشردوستانه جشنواره دنیای رنگی در سراسر استان همدان در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: این جشنواره با موضوع نقاشی شامل آسمان آبی، زمین سبز، کتابخانه ما، دورهمی خانواده، دنیای شاد، بهداشت، زندگی و سلامت، خانواده پرنشاط و سالم و کشورم ایران برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر همدان ادامه داد: جشنواره نقاشی”دنیای رنگی من” برای خردسالان و کودکان در رده سنی پنج تا ۱۱ سال طراحی شده است و  شرکت کنندگان باید با استفاده از پاستل، آبرنگ، مداد رنگی، نقاشی‌های خود را ترسیم کنند.

وی در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان اثر نقاشی خود را در برگه های ۴ Aبه صورت مشخص و واضح ترسیم کرده و و فایل یا اسکن نقاشی خود را به شماره ۰۹۰۲۱۶۸۵۱۷۸ واتس آپ سازمان و یا به سایت سازمان جوانان به آدرس  rcsy.ir/bashardoosti  ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر همدان در پایان عنوان کرد: روابط عمومی ادارات در استان همدان می توانند با مراجعه به داروخانه جمعیت هلال احمر استان واقع در خیابان جهان نما، مواد ضدعفونی برای کارکنان و مراکز خود را تامین نمایند.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.