stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 453904
  • 21 دی 1401 - 22:04
0
استاندار خوزستان:‌

در حوزه‌های “کارآفرینی و اقتصادی” برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم

در حوزه‌های “کارآفرینی و اقتصادی” برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم
خوزستان - این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه‌های "کارآفرینی و اقتصادی" برنامه‌های سی‌گانه‌‌ دارم، گفت: در این باره بیش‌ترین بودجه‌ به استان ‌تعلق گرفته است‌.
قلم | qalamna.ir :

علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان با بیان اینکه چشم‌انداز و برنامه‌ها باید مشخص باشد تا انتهای کار عملیاتی از‌ دورن این چشم‌اندازها دیده شود، اظهار داشت: بانوان نقشی اساسی در نشر، توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند،‌ بانوان باید به عنوان محور ‌شناخته شوند چرا که اگر جامعه‌ای سالم می‌خواهیم باید دخترانی سالم را در عرصه‌های مختلف دینی و فرهنگی داشته باشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در کارآفرینی و اقتصادی برنامه‌های سی‌گانه‌ای دارم ‌که در حال حاضر ۱۰ مورد آن در اولویت قرار گرفته است، افزود: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته ‌که در این باره بیش‌ترین بودجه‌ به استان خوزستان تعلق گرفته است‌.

وی در ادامه به نقش و موثر بانوان اشاره کرد و گفت: باید بانوان به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

محراب با اشاره به اینکه پیشرفتی که بانوان استان در امر ورزش داشته‌اند، موجب افتخار است و باید تقویت شود، گفت: پارک‌های دوازده‌گانه توسط شهرداری‌ها مجهز شود، همه مدارس و ورزشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری تبدیل به فضای مناسبی برای ورزش شوند.

حسینی‌محراب در ادامه گفت: حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید زمینه شرعی و محیط عفت‌گونه‌ای را برای بانوان فراهم کنند تا زنان و دختران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند و به قهرمانان توحیدی، ‌ادبی، شعر و شاعری، قرآنی، نویسندگی، خطاطی، ورزشی و…. شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.