stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 45731
  • 20 فروردین 1399 - 11:21
1
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد:

امنیت، موهبتی بزرگ برای ملت ایران

امنیت، موهبتی بزرگ برای ملت ایران
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز سرباز گمنام، گفت: برخورداری از نعمت امنیت بزرگترین موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی کشورمان، از آن وزارت اطلاعات است که در کنار و همکاری سایر نهادهای امنیتی نظامی و انتظامی این نعمت بزرگ را به مردم هدیه داده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل اطلاعات استان با تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد: حضرت مهدی (عج) امید مستضعفان جهان است و همه باید با دعا به درگاه خداوند متعال فرج آن امام عزیز را از خداوند بخواهند.

وی با اشاره به آیه ۵ سوره مبارکه قصص مطرح کرد: خداوند متعال در آیات مکرّر قرآن این وعده را داده که اهل حق، طرف‌داران حق و پیروز نهایی‌اند و آیات فراوان قرآن بر این معنا دلالت می‌کند که ممکن است قربانی بدهند دچار سختی و خسارت شوند امّا در نهایت شکست نمی‌خورند و آنها پیروز هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز سرباز گمنام، گفت: برخورداری از نعمت امنیت بزرگترین موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی کشورمان، از آن وزارت اطلاعات است که در کنار و همکاری سایر نهادهای امنیتی نظامی و انتظامی این نعمت بزرگ را به مردم هدیه داده است.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب که وزارت اطلاعات را چشم بینا و بیدار نظام اسلامی توصیف فرموده‌اند، خاطر نشان کرد: این نهاد مهم با برخورداری از وجود انسان‌هایی شریف مؤمن، متعهد و در عین حال توانمند و خبره همواره در ناکام گذاشتن دشمنان و خنثی کردن اقدامات خبیثانه آنان موفق بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: وزارت اطلاعات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان در این عرصه پیچیده و جنگ اطلاعاتی موفق بوده است.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه کارکنان اطلاعات در عین انجام خدمات بسیار بزرگ حتی نامی از یک فرد از آنان هم در اذهان جامعه باقی نیست، مطرح کرد: در کنار همه شهدای عزیز باید یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات را گرامی بداریم و از خداوند متعال برای کارکنان این نهاد مهم توفیق الهی را مسئلت نمائیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.