stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 458605
  • 30 فروردین 1402 - 14:19
1

اعزام تکواندو کار کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی جهان/سلیمی برای کسب خوش رنگترین مدال آماده است

قلم | qalamna.ir :

رییس هیات تکواندو کرمانشاه از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان خبر داد و گفت: « آرین سلیمی » ورزشکار کرمانشاهی موفق شد با شکست رقبای خود به عنوان نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم ایران انتخاب شود.

«مهدی همتی» در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: سلیمی یکی از با استعداد ترین تکواندو کاران کشورمان است که در مسابقات انتخابی اخیر تیم ملی توانست مبارزات خوبی انجام دهد و با شایستگی به عنوان یکی از نمایندگان ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شود.

وی ادامه داد: سلیمی ماه هاست که با انگیزه بالا تمرینات خود را به صورت مستمر هم در کرمانشاه و هم در تهران، دنبال می‌کند و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.

همتی یادآوری کرد: این تکواندو کار کرمانشاهی، ورزش تکواندو را از پایه شروع کرد و قدم به قدم جلو آمده و امروز به عنوان یکی از ورزشکاران برتر کشورمان در این رشته آماده حضوری قدرتمندانه در رقابتهای قهرمانی جهان است.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه تصریح کرد: آمادگی سلیمی در حدی است که می توان وی را حتی شانس دار کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان معرفی کرد و مطمئن هستم اگر بتواند توانایی و مهارت خود را به نمایش بگذارد قادر است با خوشرنگ ترین مدال را کسب کند.

وی با بیان اینکه سلیمی می‌تواند جانشین خوبی برای مسعود حجی زواره قهرمان نامدار کرمانشاهی تکواندو جهان باشد، افزود: وی از هوش هیجانی بالایی برخوردار است و می تواند خیلی سریع نقاط ضعف و قدرت حریف خود را شناسایی و مطابق آن به رقابت بپردازد.

همتی در پایان گفت: برای شناسایی مهمترین رقبای تکواندو کار کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی جهان باید منتظر اعلام آمادگی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها باشیم.

بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان  هشتم تا چهاردهم خرداد ماه به میزبانی باکو کشور جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.