stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 459391
  • 13 اردیبهشت 1402 - 1:20
1

برای سقوط نکردن می جنگیم/ چرا بخشی از درآمد کارخانجات به ورزش تعلق نمی گیرد

قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به برتری این تیم مقابل هوانیروز اصفهان در رقابت های لیگ برتر و قطعی شدن ماندگاری در این مسابقات، گفت: تا همین چهار فصل پیش، برای قهرمانی در لیگ و آسیایی شدن می جنگیدیم اما امروز باید برای سقوط نکردن تلاش کنیم که بسیار دردناک است.

سجاد اعظم در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، در خصوص دیدار تیم های زاگرس و هوانیروز اصفهان که با برتری ۳۵ بر ۳۴ نماینده اسلام آبادغرب همراه بود، اظهار داشت: همانگونه که از قبل هم پیش بینی می شد دیدار بسیار سخت و نفس گیری داشتیم که البته خوشبختانه دست پر و با پیروزی میدان را ترک کردیم.

وی افزود: با توجه به حضور تیم زاگرس و هوانیروز در رده های پائین جدول رده بندی، ۲ تیم نیاز مبرمی به پیروزی و کسب امتیازات آن داشتند و خوشبختانه بازیکنان تیم ما با جنگندگی و تلاش فراوان توانستند به این مهم دست پیدا کرده و ضمن کسب پیروزی، ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کنند.

اعظم تصریح کرد: تیم زاگرس در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر از همان ابتدا تا هفته پایانی یک مدعی تمام عیار برای قهرمانی بود و برای آسیایی شدن می جنگید اما امروز با هزاران تاسف باید برای سقوط نکردن و حفظ سهمیه لیگ برتری خود تلاش کند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب یادآور شد: تلاش برای بقا در لیگ برتر یک طرف قضیه است چرا که در هفته های پایانی نیم فصل اول و به دنبال جدا شدن ۹ بازیکن و سرمربی از تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات آن ها، در آستانه کناره گیری از این رقابت ها بودیم اما به هر شکل ممکن توانستیم با کمک هایی که از اماکن مختلف جمع آوری شد حفظ آبرو کرده و به کار خود در لیگ ادامه دهیم.

وی ادامه داد: به جز ۲ تیم که زیرمجموعه نهادهای نظامی هستند، بقیه تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال جزو تیم های صنعتی به شمار می روند و همان ابتدای فصل، اعتبار لازم برای حضور در لیگ را دریافت و با فراغ بال پای به میدان مسابقه می گذارند.

اعظم ادامه داد: در این میان تنها تیم زاگرس اسلام آبادغرب است که به عنوان باشگاهی خصوصی بدون هیچگونه پشتوانه مالی مطمئن و تنها با کمک های موردی که به باشگاه می رسد در رقابت های لیگ برتر شرکت می کند و همین موضوع استرس و اضطراب زیادی را به تنها نماینده هندبال استان وارد می کند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با تاکید بر اینکه ادامه شرایط برای باشگاه با این وضعیت و نداشتن اسپانسر بسیار سخت است، گفت: اگر بخواهیم در فصل بعدی حضوری مقتدرانه و آبرومند داشته باشیم مسئولان از هم اکنون باید به فکر باشند.

وی با تاکید بر اینکه با انشالله و ماشااله گفتن کاری از پیش نمی رود، تصریح کرد: مسئولان استان اگر می خواهند در لیگ برتر هندبال تیمی مقتدر و مدعی داشته باشیم باید از حالا به فکر جذب اسپانسر باشند، ما در استان صنایع و کارخانجات بسیاری داریم که می توانند نه تنها به تیم زاگرس بلکه به کل ورزش کرمانشاه کمک کنند.

اعظم خاطرنشان کرد: در دیدار زاگرس مقابل هوانیروز اصفهان تعداد زیادی از جوانان اسلام آبادی در سالن حضور یافتند و مشتاقانه تیم خود را تشویق کردند و ساعتی را در فضای سالم ورزشی انرژی خود را تخلیه کردند و مطمئن هستم در دیدار بعدی که میزبان باشیم جمعیت بیشتری به سالن خواهد آمد.

این مدیر ورزشی یادآور شد: اگر مسئولان به رونق و رشد ورزش کرمانشاه کمک کنند باعث ارتقاء روحیه جوانان و علاقمندی آن ها به فعالیت های ورزشی خواهند شد و همین می تواند جوانان ما را از بسیاری آسیب ها در امان نگه دارند.

وی افزود: ما توقع نداریم از حق ورزش استان به زاگرس بدهند اما این توقع را از مسئولان داریم که مانند استان های دیگر کارخانجات را پای کار آورده و از آن ها بخواهند که بخشی از درآمدهای خود را در حوزه ورزش صرف کنند.

اعظم در پایان از فعالیت آکادمی باشگاه زاگرس خبر داد و گفت: در حال پرورش استعدادهای خوبی برای آینده ورزش و هندبال کرمانشاه هستیم اما این افراد هم نیاز به انگیزه دارند که حمایت های همه جانبه از تیم های ورزشی استان می تواند آن ها را به فعالیت در عرصه قهرمانی دلگرم تر کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.