stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 459476
  • 14 اردیبهشت 1402 - 15:22
1

چه کسانی نمی خواهند مدیران ناکارآمد خوزستان تغییر کنند؟

چه کسانی نمی خواهند مدیران ناکارآمد خوزستان تغییر کنند؟
منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور: بر اساس ارزیابی‌ ها و مشورت با استاندار خوزستان ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان تغییر می‌کنند و جای خود را به مدیران تازه‌ نفس و انقلابی خواهند داد. پیرو دستور رئیس‌ جمهور محترم نیز این تغییرات در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

 با توجه به آمار و ارقام ارائه شده توسط نظارتی ها، رسانه و مردم در خصوص برخی عملکردها و به یقین رسیدن رئیس جمهور در خصوص عدم کارایی و ترک فعل بعضی مدیران، محسن منصوری معاون اجرایی وی در نشست مشترک شورای برنامه‌ ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان به تاریخ هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، اعلام کرد: بر اساس ارزیابی‌ ها و مشورت با استاندار خوزستان ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان تغییر می‌کنند و جای خود را به مدیران تازه‌ نفس و انقلابی خواهند داد. پیرو دستور رئیس‌ جمهور محترم نیز این تغییرات در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

پس از این دستورات و اعلام های مکررِ دو سال گذشته تاکنون، روند استفاده از (مدیران غیربومی و پروازی) و همچنین (بکارگیری جوانان غیربومی) ادامه دارد و برکناری آن ۱۵ مدیر در نظر گرفته شده با کُندی هرچه تمام تر در حال انجام است!؟ (یک هفته پیش توسط معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام شده، همه ارزیابی ها و… انجام پذیرفته و ۳ نفر تغییر کرده اند و ۱۲ نفر دیگر نیز آماده تغییر هستند)

حال با یک جمع بندی می توان به آن رسید که اجرای دستورات رئیس جمهور در این استان با اما و اگر همراه است مگر آنکه با نظارت وی انجام شود که معمولا یک چنین موضوعی در این سطح کمتر صورت می پذیرد.

در پایان نیز از استاندار خوزستان خواستاریم هرچه سریعتر مدیرانی که مخصوصا طی ماه های گذشته به دلیل ناکارآمدی دچار مشکلاتی برای شهروندان خوزستانی شده اند و معیشت و آینده مطلوب مردم به نبود آنها گره خورده است، از کار برکنار کنند و مدیران و جوانان بومی استان را هرچه بیشتر مد نظر داشته باشند.

 

پی نوشت

تا قبل از سفر رئیس جمهور ۳ مدیر تغییر کرده بود، و پس از یک هفته نیز تنها دو مدیر دیگر روز گذشته معارفه شدند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار فرشاد بهمن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.