stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 45989
  • 20 فروردین 1399 - 15:35
1
طی یکسال گذشته رقم خورد؛

رسیدگی به بیش از ۱۶ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان

رسیدگی به بیش از ۱۶ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان طی سال گذشته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان؛ علیرضا حسن پور با بیان این که درسال ۹۸ تعداد ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده تخلفات اقتصادی وارد تعزیرات حکومتی استان همدان شده است، عنوان کرد: 

این مقام مسئول با اشاره به این که متخلفین بیش از یک هزار میلیارد ریال توسط تعزیرات حکومتی همدان محکوم شدند، ادامه داد: تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی به پرونده های ارجاعی، نسبت به برگزاری گشت های مشترک با مراجع نظارتی در طرح های مختلف نیز اقدام کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ فقره توسط شعب ویژه رسیدگی و مختومه شده که بیانگر عملکرد بیش از صد درصدی این اداره کل است.

وی در ادامه صحبت خود تشریح کرد: از این پرونده ها تعداد ۱۳۳۷۴ فقره مربوط به تخلفات بخش کالا وخدمات، تعداد ۱۵۹۱ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد ۱۴۲۱ فقره مربوط به قاچاق کالا وارز بوده است.

حسن پور با بیان این که متهمان در مجموع یک هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۸۹۳ هزار و۳۶۲ ریال جریمه شدند، یاداور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان شعار  سال یعنی جهش تولید را سرلوحه کار خود قرار داده و ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی درجهت پیشگیری از تخلفات اقتصادی و رسیدگی فوری به پرونده‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.